سمنان؛

سکوی دوم لیگ کاراته کشور زیر پای بانوان سمنان

لیگ آینده سازان کاراته بانوان کشور با نائب قهرمانی تیم شهرداری سمنان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛سرپرست تیم شهرداری سمنان گفت: تیم شهرداری سمنان در نخستین حضورش در لیگ آینده سازان کاراته بانوان کشور موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی شد.
سیما روشنایی افزود: لیگ آینده سازان کاراته بانوان کشور با حضور 23 تیم از شهریور ماه امسال در تهران آغاز شد و تیم ها در هفت گروه با هم به رقابت پرداختند که تیم شهرداری سمنان موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی مشابقات
وی اظهار داشت: در این مرحله صدر نشینان هر گروه با تیم دوم گروه دیگر مسابقه دادند و شهرداری سمنان موفق شد هیات کاراته خراسان رضوی را مغلوب کند و باشگاه صمدی هم فولاد خوزستان را شکست داد.
بدین ترتیب تیم های شهرداری سمنان و باشگاه صمدی فینالیست شدند و در رقابت این دو تیم با هم باشگاه صمدی با اختلاف اندک برنده میدان شد و جام قهرمانی را به خانه برد و کاراته کاهای شهرداری در نخستین حضور خود نائب قهرمان شدند .
تیم های مولدینگ گیلان و فولاد خوزستان هم بر سکوی سوم این مسابقات ایستادند و شهرداری اراک هم به عنوان تیم اخلاق این مسابقات شناخته شد و لاله صمدی مربی باشگاه صمدی هم عنوان مربی برتر را از ان خود کرد.
ام البنین جعفری، مبینا معینیان، سیده زهرا عمویی، مرضیه جوادیان، سمیه خنجری، مینا یوسفی، مبینا حیدری، آزاده حاجیان، محدثه هنرمند، سعیده خسروی، سوگند آزاد منش، آناهیتا مجتبی پور، یگانه فرهمند، مینا خاتم ساز، پریا فراتی، نرگس نظری، مریم قیصری، سحر طاهری و فاطمه چراغی بازیکنان تیم شهرداری سمنان بودند.
ریحانه نصیری هم سرمربی گری این تیم را عهده دار بود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.