سمنان؛

تهران قهرمان کاراته دانشجویان دختر دانشگاه آزاد

مسابقات کاراته دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان با قهرمانی تیم‌ شهر قدس به نمایندگی از استان تهران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛عنوان قهرمانی مسابقات کاراته دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی به کاراته کاهای تهرانی رسید.
 مسابقات کاراته دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان با قهرمانی  تیم‌ دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس به نمایندگی از استان تهران به پایان رسید.
در این مسابقات، دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نائب قهرمان شد و عنوان سوم مشترک هم به دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان رسید.
اعضای مائده نصیری کاراته‌کای ملی پوش در بخش کاتا، زینب نصیریان در کومیته وزن منهای 50 کیلوگرم و ترگل بختیاری وزن منهای 61 کیلوگرم از دانشگاه شهر قدس نشان طلا کسب کردند و کبری موسوی  از همین دانشگاه در وزن منهای 68 نشان نقره به دست آورد.
دانشگاه آزاد اسلامی گیلان هم با مدال طلای  پریما مرادی در وزن مثبت 68 ، نقره صدف حبیب پناه در منهای 55 و برنز سارا رحیمی توانستند نایب قهرمانی را از آن خود کند.
برای دانشگاه مازندران زهره برزگر در وزن منهای 55 طلا گرفت  و خواهران  دوقلوی زهره، زهرا برزگر در وزن آخر یعنی مثبت 68 برنز کسب کردند و به همراه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان که  تنها یک نشان طلا در وزن منهای 68 توسط بهنوش نجفی به دست اورده بود بر سکوی سوم مشترک ایستادند.
تیم البرز در کاتا با بهاره بیگدلی نشان نقره گرفت و نشان برنز مشترک به دانشگاه آزاد اسلامی فارس و اصفهان رسید.
در وزن منهای 50 کیلوگرم هم نشان نقره به نداگل پیچ از فارس و نشان برنز مشترک از آن تیم لرستان شد.
در وزن منهای 55 کیلوگرم، بعد از قهرمانان مازندران و گیلان نشان‌های برنز مشترک به تهران و اصفهان رسید و در وزن منهای 61 کیلوگرم، مهسا آقاپور از واحد علوم و تحقیقات نشان نقره را کسب کرد در این وزن ورزشکاران کرمانشاه و اصفهان برنز مشترک گرفتند.
در وزن منهای 68 کیلوگرم هم مقام سوم مشترک را کرمانشاه و قزوین از آن خود کردند و در وزن آخر یعنی مثبت 68 کیلوگرم، لیلا محمدی ورزشکار قزوینی با زهرا برزگر مازندرانی نشان سوم مشترک را از آن خود کرد؛ دانشگاه آزاد اسلامی کرج هم کاپ اخلاق را به خود اختصاص داد.
در این دوره از مسابقات در مجموع 105 ورزشکار در مجموعه ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در دو بخش کاتا و پنج وزن در کومیته برروی تاتمی رفتند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
ایول بهاره بیگدلی پرچم دانشگاه ازاد کرج برد بالا