اهواز؛

تشکیل کمیته استقبال از مسافران نوروزی در شوش

11 کمیته استقبال از مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور در شهرستان شوش تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  فرماندار شهرستان شوش از آغاز فعالیت کمیته های حمل و نقل، امداد و نجات، انتظامی، امنیتی و ترافیک، اسکان و رفاه، تنظیم بازار، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست، اطلاع رسانی و تبلیغات و نیز کمیته خدمات در ایام نوروز خبر داد.

رضا نجاتی بر اتخاذ تمهیدات لازم برای استقبال از میهمانان نوروزی در این شهرستان از جمله تجهیز و رفع نواقص امکانات بین راهی از جمله مساجد، سرویس های بهداشتی و اماکن اقامتی در مدت زمان باقیمانده تا آغاز سفرهای نوروزی تاکید کرد.

وی از اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوش به عنوان دبیر این ستاد درخواست کرد تا ضمن ابلاغ وظایف هر اداره در این خصوص بر حسن انجام وظایف محوله نظارت داشته باشد.

نجاتی برپایی چادر از سوی جمعیت هلال احمر در ورودی شهر شوش، چاپ نقشه راهنما، استقرار کمپ ویژه نوروزی از سوی نیروی انتظامی و برقراری کشیک از سوی دستگاه های اجرایی را از جمله برنامه های ستاد استقبال از سفرهای نوروزی عنوان نمود.

فرماندار شوش بیان کرد: 50 مدرسه در قالب 450 کلاس درس، 100 تخته چادر از سوی شهرداری این شهرستان، 15 مسجد و حسینیه توسط اداره اوقاف و امورخیریه شوش به منظور اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شده است.

این مقام مسئول بر زیباسازی فضای شهری و نوآوری و ابتکار در جهت مناسب سازی فضای عمومی شهرستان شوش برای استقبال از نوروز تاکید کرد و مشارکت همه دستگاه های اجرایی برای زیبا سازی فضای شهری را خواستار شد.

رضا نجاتی همچنین از اتخاذ تدابیر لازم برای تامین محل پارک وسایل نقلیه مسافران نوروزی در شوش خبر داد و افزود: در ایام تعطیلات نوروز، از محوطه مدارس و ادارات شوش به عنوان پارکینگ وسایل نقلیه میهمانان نوروزی استفاده می شود.

شهرستان شوش در شمال استان خوزستان قرار دارد و یادمان های دفاع مقدس، آثار باستانی و تاریخی و نیز آرامگاه حضرت دانیال نبی (ع) و دعبل خزاعی شاعر اهل بیت (ع) از جمله جاذبه های گردشگری و زیارتی این شهرستان به شمار می روند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.