تقویت ناوگان اتوبوسرانی مشهد در ایام پایانی سال و نوروز

معاون بهره برداری سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: به منظور رفاه حال شهروندان ساعت کاری این ناوگان از نیمه دوم اسفند ماه با یک ساعت افزایش تا ساعت 21:30 خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، هادی خورشاهی افزود: همچنین با توجه به افزایش سفرهای درون شهری در روزهای پایانی سال و نوروز، ناوگان فعال در مبادی ورودی پایانه ها و راه آهن تقویت می شوند.

وی گفت: در همین راستا تعدادی اتوبوس به صورت دربستی برای انتقال زائرانی که کاروانی سفر می کنند در پایانه های معراج و امام رضا (ع) برای انتقال مسافران به حرم مطهر رضوی و محل اسکان مستقر می شوند.
خورشاهی ادامه داد : از آنجا که کمپ غدیر مرکز اصلی اسکان مسافران نوروزی است ، لذا برای رفاه حال مسافران اسکان یافته در این کمپ نیز تعدادی اتوبوس با هدف انتقال مسافران به حرم مطهر رضوی با سرفاصله زمانی 20 دقیقه مستقر می شوند .
وی افزود: در گام اول تعداد دو دستگاه اتوبوس برای استقرار در این کمپ پیش بینی شده که با توجه به افزایش پذیریش این تعداد افزایش می یابد .
خورشاهی تصریح کرد : همچنین با راه آهن مذاکره شده تا در مواقع اضطراری نظیر ورود قطار ویژه یا خرابی قطار، بسته به نیاز تعدادی اتوبوس برای انتقال مسافران به داخل شهر در اختیار راه آهن قرار گیرد.

//انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار