هاشمی: مصدومیتم جدی نیست/در تهران تمرین می کنم

ملی پوش وزنه برداری کشورمان گفت: مصدومیت زانویم جدی نیست و تمریناتم را در پایتخت ادامه می دهم.

علی هاشمی عضو تیم ملی وزنه برداری کشورمان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: دومین اردوی تیم ملی کشورمان بعد از مسابقات جهانی آمریکا از 2 اسفند سال جاری در جزیره کیش آغاز شده است و تا 20 اسفندماه پیگیری خواهد شد.

در این اردو از ناحیه زانوی پای راست آسیب دیدگی جزیی پیداکردم که زیاد جدی نیست و در حال حاضر در تهران و زیر نظر دکتر متخصص، تمرین و بدنسازی می کنم.  

وی تصریح کرد: ملی پوشان پنج شنبه هفته جاری به پایتخت باز می گردند و بنده به همراه دیگر وزنه برداران زیر نظر حسین توکلی و کادر فنی تمرین آماده سازی را انجام خواهم داد.

هاشمی در ادامه گفت: وزنه برداری رشته قدرتی است و مصدومیت جزئی از این ورزش می باشد، در این بین اگر ورزشکاری دچار آسیب دیدگی می شود یا زودتر آن را درمان کند و خود را به آمادگی بالا برساند.

امیدوارم در المپیک مدال بگیرم

وی دراین خصوص عنوان کرد: تا آغاز مسابقات المپیک برزیل که تابستان 95 درشهر ریودوژانیرو برگزار خواهد شد 5-4 ماهی فرصت داریم، به حول و قوه خداوند متعال وزنه برداران ایرانی سکوهای خوبی را کسب خواهند کرد و امیدوارم بتوانم من هم مدال بگیرم، حالا هر رنگی شد و برای کشورم افتخار کسب کنم. 

مربیگری را دوست ندارم

هاشمی دراین مورد خاطر نشان کرد:در این ورزش 10 سالی است که فعالیت می کنم و 4 سالی می شود که به صورت حرفه ای وزنه می زنم و یک سالی هم عضو تیم ملی هستم، وزنه برداری را دوست دارم و با توجه به سنی که دارم، می خواهم وزنه بزنم و علاقه ای به مربی گری ندارم .

گفتنی است علی هاشمی وزنه بردار با اخلاق و خوب کشورمان از بچه های ایلام است و در وزن 94 کیلوگرم وزنه می زند.

انتهای خبر/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار