سبک زندگی حضرت صدیقه کبری (س)، «سرمشق» زندگی بانوان می‌شود

ویژه برنامه «سرمشق» به روایت محمدصالح اعلاء از سبک زندگی حضرت زهرا (س) می‌گوید.

پروانه طهماسبی تهیه‌کننده برنامه‌های رادیویی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ویژه برنامه روز شهادت حضرت زهرا (س) گفت: با توجه به فرا رسیدن روزهای شهادت حضرت زهرا (س)، ویژه‌برنامه «سرمشق» را با رویکرد بهره‌گیری و تاثیر زندگی بانوی دو عالم بر روی زندگی زن‌های پردغدغه در دنیای امروزی به روی آنتن می‌رود.

وی ادامه داد: این برنامه رادیویی با روایت زندگی حضرت صدیقه کبری (س) و گزارش‌هایی از دغدغه‌های زندگی زنان به صورت موازی، مشکلاتشان مطرح می‌شود.

تهیه‌کننده برنامه «آب و تاب» در خصوص ساختار برنامه رادیویی «سرمشق» بیان کرد: این برنامه رادیویی به صورت یک مجله مناسبتی است که شامل گزارش، کارشناسی و روایت سبک زندگی حضرت فاطمه (س) است که به گویندگی سودابه آقاجانیان در جدول پخش رادیو تهران قرار گرفته است.

طهماسبی از دیگر بخش‌های مختلف ویژه برنامه «سرمشق» اشاره کرد و گفت: مجله مناسبتی «سرمشق» با روایت محمدصالح اعلاء و با حضور مجری کارشناس برنامه مهدی رستمی مشکلات زنان پردغدغه را در جامعه مطرح می‌کند و سپس، راهکارهایی از بهره‌گیری زندگی بانوی دو عالم به پخش می‌رساند.

تهیه کننده برنامه «سرمشق» با بیان پخش برنامه در ساعت 15:30 تا 16:30 اظهار داشت: سودابه آقاجانیان (گوینده)، مهدی رستمی (مجری طرح)، سمیرا صدیقی (گزارشگر) و یاسمن رومینا به عنوان نویسنده ما را در پخش روز شهادت حضرت زهرا (س) همراهی می‌کنند.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار