زنجان؛

شادکامی در نوروز با برنامه های شبکه اشراق

شبکه اشراق نوروز 95زنجانیها را مهمان برنامه های شاد خود می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیرتولید سیمای شبکه اشراق گفت: این شبکه در ایام نوروز در نظر دارد با ویژه برنامه های مختلفی همراه با همشهریان و هم استانی های عزیز باشد.

محرمی افزود:ویژه برنامه تحویل سال که از ساعت 6 و30 دقیقه بامداد تا 9 صبح باایتمهای مختلفی ازجمله سرود،بخش اشیقی، وله، سرود ،کارشناس ، ارتباط زنده ،گزارش و... به مدت 150 دقیقه به تهیه کنندگی علی رجبی لحظات تحویل سال را همراه با هم استانی های عزیزاست.

وی ادامه داد:ویژه برنامه بهار نغمه سی، از یک فروردین تا 13 فروردین هرروز ساعت 8 صبح با ایتم های مختلفی از جمله بخش وله گرافیک، مجری،سرود،گزارش،کارشناس و ... به تهیه کنندگی اصغر باقری در خدمت مردم استان و مسافران نوروزی خواهدبود

مدیرتولید سیما ی شبکه اشراق گفت: بایرام گجه لری دیگر برنامه این شبکه با ایتم های شاد و مفرح بخش است که ازساعت 21 الی 22 در روزهای یک تا13 فروردین به تهیه کنندگی علی رجبی با ایتم های مختلفی مهمان خانه های گرم مردم مهمان نواز استان خواهد شد.

محرمی افزود:برنامه شادمانه به تهیه کنندگی پریسا عبدالهی به مدت 13 روز از اول فروردین تا13 فروردین هرروز ساعت 9 با بخش مجری، انیمیشن، نقاشی و داستان و... همراه مهربان برای کودکان خواهد بود.

وی اضافه کرد:برنامه راهیان نور نیز از 26 اسفند تا 16 فروردین درساعت 17 به مدت 25 دقیقه به تهیه کنندگی حاتم معصومی با بخش های مختلفی از جمله موسیقی تصویر، مصاحبه، گزارش ، وله و... گزارش اعزام و حضور در منطقه عملیاتی جنوب کشور را به تصویر خواهد کشید.



انتهای پیام/ن

برچسب ها: شادکامی ، نوروز ، اشراق ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.