قزوین؛

جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

استاندار قزوین گفت:دستگاه‌های اجرایی حق طرح دعوا علیه واحدهای صنعتی را ندارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛فریدون همتی در این جلسه افزود: باید ابتدا موضوع را در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین مطرح کنند و اگر موفق به رفع آن نشدیم، اجازه طرح دعوا در دستگاه قضایی را می‌‌دهیم.

وی با اشاره به سرپا نگه داشتن واحدهای صنعتی اضافه کرد: اگردر این زمینه موفق نشویم واحد صنعتی با مشکلات بیشتری روبرو می‌شوند زیرا راه‌اندازی یک واحد صنعتی نیاز به چند سال زمان دارد.


همتی با اشاره به تعداد مصوبات اجرایی نشده ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین گفت: 85 مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان اجرایی نشده که مشکل اصلی ما در این زمینه است، بنابراین باید اقدامات لازم در این راستا با سرعت بیشتری انجام شود.

وی بیان کرد: اقداماتی که دستگاه‌های اجرایی مختلف در راستای اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین و یا رفع مشکلات واحدهای صنعتی در مجموعه‌های خود انجام می‌دهند باید به کارگروه اصلی ستاد تسهیل ارائه شود.

استاندار قزوین در خصوص مالیات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک کاسپین خاطرنشان کرد: مبنای وصول مالیات از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین باید به روال گذشته باشد.
انتهای پیام/

برچسب ها: جلسه ، ستاد ، تسهیل ، موانع ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.