اهواز؛

برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی در اندیمشک

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد خوزستان از آغاز دوره آموزش داستان نویسی با حضور نویسندگان استان های جنوب غرب کشور به میزبانی شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین براتی در این کارگاه آموزشی در سخنانی از آموزش به عنوان یک سرمایه یاد کرد و افزود: استفاده از روش های علمی نقش مهمی در ارتقای سطح دانش نویسندگان دارد.

وی اظهار داشت: این اولین دوره متمرکز است که با حضور نویسندگان استان های خوزستان، ایلام، کهگیلویه و بویر احمد، کرمانشاه، بوشهر و چهارمحال و بختیاری برگزار می گردد.

براتی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این کارگاه 3 روزه زیر نظر اساتید صاحب نام عرصه شعر و ادبیات کشور آموزش می بینند.

ابراهیم زاهدی مطلق معاون بنیاد شعر و ادب ایرانیان اذعان داشت: بنیاد شعر و ادب ایرانیان آماده برگزاری دوره های متعدد برای علاقمندان می باشد و این دومین دوره ای است که با حضور نویسندگان برگزار می گردد.

حجت الاسلام سید ولی الله مهدوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک خاطرنشان کرد: قلم نقش مهمی در حل مشکلات اجتماعی و سایر مشکلات جامعه دارد و با وجود توانمندی های این عرصه و پرورش استعدادها می توان از این ظرفیت بهره بیش تری برد.

وی به اهمیت بعد معنوی در آثار نویسندگان و شاعران اشاره کرد و بیان داشت: پیشنهاد می شود 1 دوره تخصصی در خصوص قصص قرآنی هم برگزار گردد تا در سیر نوشتارهای نویسندگان این موضوع پررنگ تر دیده شود.

خسرو باباخانی، قاسم علی فراست، کوروش علیانی، شهریار عباسی و ابراهیم زاهدی مطلق مدرسان این دوره آموزشی داستان نویسی را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.