ارومیه؛

امنیت امروز ما مدیون فداکاری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس است

معاون سياسي و امنيتي استاندارآذربايجان غربي گفت: امنيت کشور اسلامي‌مان مديون رشادت‌ها و فداکاري‌هاي ايثارگران وشهداي ۸سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛كنگره شهداي دانش آموز ي بمناسبت گراميداشت777 شهيد دانش آموز استان آذربايجان غربي در شهرستان خوي با حضور رادفر معاون سياسي و امنيتي استاندارآذربايجان غربي،امام جمعه و فرماندار خوي، مسئولين استاني و شهرستاني، خانواده شهدا و دانش آموزان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان خوي برگزار شد.

دراين گنگره معاون سياسي و امنيتي استاندارآذربايجان غربي بابيان اينکه امنيت و آرامشي كه ما امروز در كشور از آن برخورداريم مديون رشادت ها و فداکاريهاي ايثارگران وشهداي 8 سال دفاع مقدس است و وظيفه ما است كه شهدا و خانواده شهدا را مورد تكريم قرار دهيم .

رادفر درادامه با اشاره به داشتن نگاه سياسي به شهداء گفت: نگاه سياسي به شهداء و خانواده شهدا ظلم به شهداء است بلکه شهداء وخانوداه شهدا متعلق به همه مردم و كشور است.

معاون سياسي و امنيتي استاندارآذربايجان غربي با بيان اينکه حضور شهداء در جبهه ها فقط براي خدا و در تبعيت از رهبري وحفظ انقلاب اسلامي بود و وظيفه ما امروز، عمل به وصيت نامه شهدا است.

درادامه رادفر خطاب به دانش آموزان اظهار داشت: شهداي دانش آموزي زمان جنگ وظيفه خود را حضور در سنگر حق عليه باطل ديدند و امروز وظيفه شما حضور در سنگر علم و دانش است تا بتوانيم كشور را با دستان شما در آينده همان طور كه شهدا ميخواستند بسازيم.

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.