ارومیه؛

برگزاری جلسه شورای هماهنگی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی

یازدهمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در ادره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذرابایجان غربی برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ یازدهمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ، مدیر کل روابط عمومی و ارتباطات بین الملل استانداری ، مدیران دستگاه های استانی وزارت ارتباطات و اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در سالن جلسات ICT استان برگزار گردید.

در ادامه جلسه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی اداره کل ارتباطات از یازدهمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی استان به حضور پر شور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت : خداوند را برای داشتن چنین ملت فهیم و آگاه شاکریم که با حضور خود در هفتم اسفند در پای صندوق های رای باری دیگر اقتدار و عظمت نظام را به رخ جهانیان کشیدند .

دکتر رادفر در ادامه با تشکر از تلاش های و همکاری های روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان در برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات به جایگاه روابط عمومی ها در دستگاه های دولتی اشاره کرد و گفت : جایگاه روابط عمومی ها باید از طرف مدیران دستگاه ها به طور جدیدی مورد توجه قرار گیرد ، و با دیدی علمی به این جایگاه نگاه گردد ،چرا که هر سازمانی در دنیا که نمود و بروز قوی داشته در سایه داشتن روابط عمومی فعال و کارا بوده است .

وی در ادامه افزود: روابط عمومی ها باید پاسخ گوی مردم و سازمان های دیگر باشند و این آمادگی را داشته باشند و این اتفاق نمی افتد مگر زمانی که جایگاه واقعی روابط عمومی هادر سازمان دیده شود.

دکتر رادفر با انتقاد از پخش برخی اطلاعات غلط و غیر واقع در شبکه های اجتماعی گفت : روابط عمومی ها می توانند با اطلاع رسانی و ارائه شفاف و صحیح از عملکرد دولت به مردم موجب افزایش اعتماد و آرامش روانی مردم گردند و از این رو فعالیت روابط عمومی بسیار ارزنده و ارزشمند است .

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز در این جلسه ضمن خوش آمدگویی و عرض خیر مقدم با تاکید بر جایگاه خطیر روابط عمومی ها در ادارات دولتی ،گفت : روابط عمومی آینه تمام نمای سازمان و پل ارتباطی بین مدیران و مخاطبان درون و برون سازمانی است .

یوسف زاده در ادامه به ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه های آتی دستگاه های استانی وزارت ارتباطات در دولت تدبیر و امید پرداخت و به بهبود جایگاه این استان در کشور در شاخص های IDI اشاره کرد .

وی در پایان برخی از عملکرد های ویژه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان را از جمله انتقال اینترنت پرسرعت به روستاهای بالای 20 خانوار و برپایی مرکز آپا در جهت آگاهی دهی به دستگاه های اجرایی استان در حوزه IT ، پیگیری تاسیس مرکز دیتا سنتر استان بر وصل به شبکه ملی اطلاعات ،حمایت از شرکت های دانش بنیان در جهت تولید محتوا ایرانی – اسلامی برشمرد.

در ادامه جلسه شیرازه محبت مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری با تشکر و قدردانی از مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات روابط عمومی های این حوزه را جزء روابط عمومی های فعال استان بر شمرد و گفت: امروزه مدیریت تکنولوژی باید مورد توجه قرار بگیرد و فعالان حوزه رسانه و روابط عمومی می توانند در این زمینه نقش موثری ایفا کنند.

وی در ادامه با ارائه آمار و ارقامی از استفاده افراد در رده های سنی متفاوت از شبکه های اجتماعی به این مطلب اشاره کرد و گفت : تکنولوژی به خودی خود مفید نیست بلکه باید مدیریت و فرهنگ استفاده از تکنولوژی را نیز مد نظر قرار داد و روابط عمومی ها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در این خصوص می توانند مفید واقع گردند.

در پایان جلسه از برگزیدگان مسابقه امنیت شبکه و برنامه نویسی و حل مساله که توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با همکاری دانشگاه ارومیه و شرکت مخابرات استان انجام گرفته بود با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.