کرمان؛

وجود4 هزار پروژه نیمه تمام در کرمان

استاندار کرمان گفت: حدود 4 هزار پروژه نیمه‌تمام در استان کرمان وجود دارد و عقل و منطق حکم می‌کرد اولویت نخست را به تکمیل این پروژه ها اختصاص دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا رزم‌حسینی صبح امروز در آیین افتتاح سیلوی استراتژیک 50 هزار تنی شهید الله‌دادی شهرستان سیرجان اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در استان کرمان یکی از سیاست‌های دولت یازدهم است .

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: طی دولت تدبیر و امید و در سال گذشته 6 هزار 500 میلیارد تومان پروژه نیمه تمام و در سال جاری نیز 3 هزار و 600 میلیارد تومان پروژه نیمه تمام تکمیل شده است.

رزم حسینی از نقش فرمانداران، ائمه جمعه و سرمایه گذاران برای توسعه اقتصادی استان کرمان تشکر کرد و افزود: سیاست توسعه اقتصادی در استان کرمان جواب داد و در کشور هم جواب می دهد.

وی از کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی به عنوان یکی از سیاست های استان کرمان در سال آینده نام برد و اضافه کرد: طرح عملگرایانه و کاربردی و قابل سنجش برای کاهش حاشیه نشینی در شهرهای استان کرمان تدوین شده است که این طرح با حرکت های داوطلبانه سازمان های مردم نهاد کلید خورد.

استاندار کرمان تصریح کرد: از سیاست های دولت و رئیس جمهور این است که تصدی‌گری دولت کاهش یابد و نقش حمایتی و پشتیبانی دولت پررنگ‌تر شود.

رزم‌حسینی همچنین نامگذاری سیلوی سیرجان به نام شهید الله‌دادی را حرکتی ارزشمند دانست و ابراز داشت: شهید الله‌دادی یکی از مدافعان حرم و از فرماندهان ما در دوران دفاع مقدس در لشکر 41 ثارالله بود که حرکت جهادی وی بعد از جنگ هم متوقف نشد و جهاد خود را در آن سوی مرزهای جمهوری اسلامی انجام داد.

وی تصریح کرد: دفاع را به خارج از مرزهای کشور بردیم تا امروز شاهد امنیت در کشور باشیم و برگزاری انتخابات امن و بی حاشیه در کشور ثمره خون شهداست.

استاندار کرمان افزود: بیش از 60 درصد ساخت سیلوی سیرجان در دولت تدبیر و امید سرعت یافت و از پشتکار شبانه روزی حسنپور نماینده مردم سیرجان و بردسیر برای پیگیری پروژه‌ها قدردانی می کنیم.

رزم‌حسینی از جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به عنوان افتخار ملی و افتخاری برای استان کرمان یاد کرد و اظهار داشت: جهانگیری طی بازدیدهایی که از سیرجان انجام داده است برای پیگیری پروژه سیلو و بیمارستان سیرجان و پروژ‌ه‌های استان کرمان قول همکاری داد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: پروژه ، نیمه تمام ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.