شیراز؛

وجود 3هزار اثر گردشگری در استان فارس

معاون گردشگری استانداری فارس با بیان اینکه 10هزار اثر تاریخی در کشور وجود دارد، گفت: 3هزار اثر از این آثار در استان فارس وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاپور رستمی در جلسه شورای اداری فرمانداری ویژه جهرم با بیان این خبر افزود:440جاذبه طبیعی در استان وجود دارد که نسبت به دیگر استان های کشور بی نظیر است.
معاون گردشکری استانداری فارس خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم صنایع دستی و گردشگری توسعه یابد با یک اداره امکان پذیر نیست بلکه نیازمند عزم عمومی است که خوشبختانه این حرکت در استان ایجاد شده و در شهرستان ها فرمانداری این وظیفه را بر عهده دارد.
رستمی با تاکید بر اینکه برای رونق گردشکری در استان نیازمند سه مولفه برنامه ریزی هدف مند، ایجاد زیر ساخت ها و ارایه خدمات به گردشکران هستیم، تصریح کرد: مولفه اول و دوم وظیفه دولت و خدمات رسانی به گردشگران باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.
وی تاکید کرد: از بهترین زمان مناسب برای توسعه گردشگری در نقاط شهرستانی و روستایی فارس تعطیلات نوروز است مسئولان را برای استفاده از این فرصت توصیه کرد.
رستمی با بیان اینکه استان فارس در بخش گردشگری مذهبی نیز پتانسیل خوبی دارد، گفت: گردشگران خارجی معمولا سه استان فارس، یزد و اصفهان را برای سفر انتخاب می کنند بنابراین باید از این ظرفیت برای کسب درآمد استفاده کرد که تحقق این امر یک شبه نخواهد بود.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: وجود ، گردشگری ، استان ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار