اردبیل؛

پرداخت 210 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان اردبیل

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل گفت: ۲۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به منظور پویش واحدهای تولیدی در استان اردبیل به حوزه اشتغال پرداخت شده و یک هزار و ۷۷۵ فرصت شغلی برای جوانان جویای کار در اردبیل ایجاد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمد حسن شاهنده افزود: در زمینه کارآفرینی و ایجاد اشتغالاز ابتدای امسال قریب به 300 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد چهار درصد برای کمک به ایجاد فضای کسب و کار در استان، رفع نیازهای ضروری افراد، خرید کالای ایرانی و کمک به رفع دغدغه‌های ازدواج جوانان پرداخت توسط این صندوق پرداخت شده است.

وی با اشاره به عملکرد صندوق کارآفرینی امید بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید علاوه بر پرداختن به موضوع اشتغال در راستای حمایت از جوانان مبلغ 45 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به متقاضیان خود نیز پرداخت کرده است.

وی افزود: علاوه بر ارائه تسهیلات اشتغال و نیز تسهیلات حمایت از ازدواج جوانان، صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل از محل تفاهم نامه همکاری صندوق و دانشگاه آزاد اسلامی نیز تعداد101 فقره به مبلغ 10 میلیارد و 100میلیون ریال در قالب تسهیلات ازدواج دانشجویی به دانشجویان پرداخت کرده که امیدواریم شاهد گشایش مشکلات جوانان در تمام عرصه‌ها مخصوصا اشتغال و ازدواج باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.