اردبیل؛

ارائه خدمات روزانه بیش از یک هزار نیروی پلیس در طرح نوروزی

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: روزانه بیش از یک‌هزار و 162 نفر از عوامل پلیس و دیگر نیروهای حاضر در طرح نوروزی به مسافران و گردشگران ورودی به استان اردبیل ارائه خدمات می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سید حجت فتاحی افزود: روزانه بیش از یک‌هزار و 162 نفر از عوامل پلیس و دیگر نیروهای حاضر در طرح نوروزی به مسافران و گردشگران ورودی به استان اردبیل ارائه خدمات می‌کنند که با استقرار بالگرد امداد و نجات و اورژانس هوایی در نوروز 95 به نسبت سال‌های گذشته وضعیت متفاوتی را در عرصه خدمات‌رسانی شاهد می‌شویم.

وی تشکیل جلسه کمیته ایمنی راه‌ها و شورای ترافیک را با هدف هماهنگی بیشتر دستگاه‌ها و نظارت بر اعزام کاروان‌های راهیان‌نور یادآور شد و تصریح کرد:‌ طرح ارتقا ناوگان عمومی، برگزاری جلسات توجیهی افسران و درجه‌داران و برنامه‌های آموزشی ویژه رانندگان وانت‌بار و راکبان موتورسیکلت در این مدت به انجام رسیده است.

فتاحی مشارکت دانش‌آموزان در قالب طرح همیاران پلیس در مدت اجرای طرح نوروزی خبر داد و گفت: اجرای طرح تعالی‌ و ارتقا رفتار منصفانه پلیس و همچنین توجه به بحث ایمنی و پیش‌گیری از حوادث در طرح پلیس راه مد نظر و مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی استفاده از دوربین‌های نظارتی، سرعت‌سنج و برخی دیگر از دستگاه‌های الکترونیکی را در کنترل ترافیک و کاهش تلفات و تصادفات یادآور شد و بیان کرد: تلاش جدی آغاز شده تا زمینه‌ای مطلوب و مناسب فراهم آید تا بتوانیم در ایام نوروز سفرهای ایمن و کم حادثه‌ای را در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی شاهد باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، طرح ، نوروزی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.