در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وجود 8 هزار دستگاه تاکسی فرسوده در پایتخت

معاون شهردار تهران گفت: بازسازی تاکسی های فرسوده با تأخیر و مشکلاتی مواجه شده اما به دنبال این هستیم تا پایان سال این امر را به سرانجام برسانیم.

وجود 8 هزار دستگاه تاکسی فرسوده در پایتخت
جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تاکسی پیکان‌های فرسوده شهر تهران، اظهار داشت: بازسازی تاکسی های فرسوده با تأخیر و مشکلاتی مواجه شده اما به دنبال این هستیم  تا پایان سال این امر را به سرانجام برسانیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 8 هزار دستگاه تاکسی که عمده آن‌ها پیکان هستند باید نوسازی شوند، افزود: ثبت‌نام‌ها در تهران انجام شده و بعد از عملیاتی شدن وام از سوی دولت و تحویل خودروها توسط خودروسازان این تاکسی‌ها نوسازی خواهند شد.

معاون شهردار تهران با تأکید بر اینکه راننده‌های تاکسی آمادگی خود را برای تعویض خودروهای خود اعلام و برای این امر ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: شهرداری تهران تسهیلات وام خود را برای این امر به میان آورده تا بتواند به هر شکل ممکن تاکسی‌های فرسوده را نوسازی کند.

تشکری‌هاشمی با بیان اینکه شهرداری تهران همه تلاش خود را برای نوسازی و خروج تاکسی‌های فرسوده از شهر تهران انجام می‌دهد گفت: در صورت خلف وعده و تحویل ندادن خودروها توسط خودروسازان این امر به تعویق خواهد افتاد.

وی با تأکید بر اینکه وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده 25 میلیون تومان توسط دولت تعیین شده است، تصریح کرد: پرداختی دولت 20 میلیون تومان و آورده‌ راننده‌ها نیز 5 میلیون تومان و مبلغ 6 میلیون تومان تاکسی‌های اسقاط شده آن‌ها خواهد بود.

معاون حمل‌و‌نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری به دنبال این است که آورده راننده‌ها را حذف کند، یادآور شد: امیدواریم که دولت 25 میلیون تومان برای هر راننده در نظر  بگیرد و همچنین با مبلغ 6 میلیون تومان خودروهای آن‌ها را اسقاط کند تا هر خودرویی برای راننده‌ها 31 میلیون تومان تمام شود.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار