آمادگی راهداری خراسان رضوی در مبادی های ورودی خراسان رضوی

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از آمادگی این اداره برای ارائه خدمات به زائران امام رضا(ع) با استقرار ‏10 ایستگاه ثابت نوروزی در ورودیهای استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، علیرضا خجسته افزود: این ایستگاهها تا 15 فروردین آتی آماده خدمت رسانی به مسافران و زائران ‏بارگاه منور رضوی هستند.

وی ادامه داد: ایستگاهها در پل مهدی آباد واقع در جاده مشهد - باغچه، روستای شهرکهنه واقع در جاده فاروج - قوچان، داخل کمربندی نیشابور در جاده نیشابور - سبزوار، ابتدای کنارگذر تربت حیدریه به سمت باغچه و روستای کاهک در جاده سبزوار دایر شده اند.
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: دیگر ایستگاهها در مقابل تیرپارک در جاده گناباد - تربت حیدریه، مقابل پلیس راه امام تقی(ع) در ابتدای آزادراه باغچه - مشهد، سه راهی مهنه در جاده تربت حیدریه - گناباد، راهدارخانه بجستان در جاده بجستان - فردوس و مقابل راهدارخانه سیدآباد در جاده چناران - قوچان استقرار دارند.
وی افزود: در این ایستگاهها 30 هزار بروشور تبلیغاتی با موضوعات فرهنگی، تبلیغی بین ‏مسافران توزیع می شود همچنین ایستگاههای نوروزی مجهز به سرویسهای بهداشتی بوده و مکان ‏مناسبی برای رفع خستگی مسافران است.‏
خجسته ادامه داد: 247 دستگاه خودرو نیز به صورت سیار در قالب 97 گروه خدمت رفاهی و 31 گروه نیز خدمات امدادی و تعمیراتی به مسافران نوروزی در جاده های خراسان رضوی ارائه می کنند.
وی گفت: 247 نفر برای اجرای طرح نوروزی با اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی همکاری می کنند.
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی افزود: از آنجا که هر ساله در استان به دلایل شرایط جوی در ابتدای سال بارش ‏برف و تگرگ در جاده ها مشاهده می شود 106 گروه زمستانی که در 76 نقطه راه‏های استان مستقر هستند با 578 دستگاه خودرو سبک و سنگین و 973 نیروی راهدار در 51 گردنه برفگیر تا ‏پایان اجرای طرح بطور کامل آماده عملیات برفروبی و خدمت رسانی به مسافران هستند.

انتهای پیام//

برچسب ها: راهداری ، مبادی ، زائران ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار