افزایش بودجه‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان در سال 95

مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی از افزایش بودجه‌های مربوط به علم و فناوری در سال 95 در لایحه پیشنهادی دولت خبر داد.

اسماعیل قادری فر مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: بودجه‌های مربوط به علم و فناوری افزایش چشمگیری داشته است در لایحه پیشنهادی دولت بودجه‌های ویژه‌ای برای حوزه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بودجه‌ی خوبی برای معاونت علمی پیشنهاد شده و مطمئن هستیم مجلس شورای اسلامی در فرصتی که برای تصویب لایحه 95 دارد به این حوزه که از حوزه‌های بسیار مهم است و در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش بنیان که به عنوان زیر ساخت اقتصاد مقاومتی دیده شده نظر مثبت بدهد.

قادری فر بیان کرد: دولت برای توسعه جریان علمی و فناوری کشور و برای این که بتوانیم در سند چشم انداز 1404 که باید دو برنامه پنج ساله را سپری کنیم و در آن جا به سهم 50 درصد از تولید ناخالص ملی برسیم احکام خوبی را پیشنهاد کرده است.

مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: توسعه کسب و کار و تولیدات علمی و دانش بنیان می‌تواند اساس اقتصاد مقاومتی را تشکیل بدهد.

قادری فر در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم که با بررسی برنامه ششم توسعه احکام مربوط به افزایش بودجه‌ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد تصویب قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.