اهواز؛

پایان جشنواره ملی سرزمین نور

۱۴ برگزیده بخش دلنوشته، خاطره و نرم افزار در پنجمین روز و اختتامیه جشنواره ملی سرزمین نور، معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در بخش دل نوشته نوجوان این جشنواره عنوان نخست به فاطمه رضایی از شهرستان چادگان استان اصفهان و رتبه دوم به سمیرا احمدی از مشهد رسید و همچنين در بخش دل نوشته جوان، فاطمه نقدی از اراک در استان مرکزی رتبه نخست را کسب کرد و فرشته جهاندیده از زاهدشهر استان فارس دوم شد.

در همین بخش و در رده سنی بزرگسالان نیز سکینه السادات حسینی از نیشابور استان خراسان رضوی و آزاده رصاف از اردستان استان اصفهان به ترتیب به رتبه های اول و دوم دست یافتند.

همچنين در بخش خاطره نوجوان هانیه یعقوبی از تربت حیدریه استان خراسان رضوی و فاطمه عشرتی از آدربایجان شرقی به ترتیب رتبه هاي اول و دوم را کسب کردند و در بخش خاطره در رده سنی جوان نیز محمد رسول ملاحسنی از شهرستان قزوین حائز رتبه نخست شد و بهروز جمال پور از خوزستان به رتبه دوم دست یافت.

در همین بخش و در رده سنی بزرگسالان نيز کاظم سلیمی از شهرستان زنجان و زهرا عباسی از تربیت حیدریه رتبه های نخست و دوم این بخش را از آن خود كردند.

در بخش نرم افزار هم نوربخش شیخی از اهواز استان خوزستان و ابوقاسم حبیبی از شهرستان تهران به عنوان برگزیدگان بخش نرم افزار معرفی و تجلیل شدند.

حجت الاسلام حسینی دیباجی نماینده ولی فقیه در قرارگاه مرکزی راهیان نور، مهدی علی اکبر زاده مدیر کل فرهنگی هنری و اردوهای وزارت آموزش و پرورش در آیین تجلیل از این برگزیدگان حضور داشتند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.