مهدوی:

تعامل خوبی میان فدراسیون و اسکی بازان است

سرپرست دبیری فدراسیون اسکی گفت : با وجود این که بارها مسابقات بین المللی در کشور لغو شد اما تعامل خوبی میان فدراسیون و اسکی بازان وجود دارد.

حمید مهدوی سرپرست دبیری فدراسیون در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و‌ آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: امسال سال پیش از المپیک بود. رویداد جهانی و آسیایی نداشتیم و ملی پوشان خود را برای سال آینده که مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک پیش روست آماده کرده اند.
وی ادامه داد برگزاری منظم مسابقات در تمام رده های سنی، توجه به اسکی شهرستان ها و توجه به رده های سنی پایه از کارهای برجسته فدراسیون در سال 94 بود.
سرپرست دبیری فدراسیون اسکی اظهار کرد امسال مسابقات بین المللی در کشور بارها کنسل شد. اما فدراسیون به کار خود ادامه داد و می توانم بگویم تعامل خوبی میان اسکی بازان و فدراسیون وجود دارد.
مهدوی درباره مشکل اصلی اسکی در کشورتصریح کرد امروزه اسکی به یک ورزش تکنولوژیک تبدیل شده است که کشور ما فاقد چنین امکاناتی است. گرانی تجهیزات روز دنیا و انحصار آن در دست برخی از کشورها مانع ورود چنین تکنولوژی هایی به کشور می شود. هم چنین آب و هوا و میزان کم برف در ارتفاعات در بسیاری از مواقع برای اسکی بازان مشکلاتی را ایجاد می کند.
سرپرست دبیر فدراسیون اسکی درباره نماد جانوری "کبک دری" این فدراسیون گفت: هنوز هیچ نامه رسمی از سوی وزارت ورزش برای ابلاغ این موضوع به دست فدراسیون نرسیده است. اما در تمام دنیا نماد اسکی گوزن است. زیرا صاحبان ورزش اسکی در دنیا کشورهای اسکاندیناوی هستند و گوزن در این کشورها نماد برف است که البته گوزن در کشور ما نماد چنین چیزی نیست. یافتن یک نماد برای ورزش اسکی نیازمند مشورت و کار تخصصی است.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار