روز دوم مسابقات اسکی ترکیه

کیادربندسری و کیاشمشکی روی سکو رفتند

در دومین روز از مسابقات اسکی بین المللی ترکیه در ماده مارپیچ کوچک محمد کیادربندسری و بهنام کیا شمشکی به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات اسکی بین المللی ترکیه از امروز با حضوراسکی بازانی از کشورهای ایران، ترکیه، یونان، گرجستان و ازبکستان آغاز شد.

در اولین روز این مسابقات محمد کیادربندسری و بهنام کیاشمشکی در ماده مارپیچ کوچک دوم و سوم شوند. اسکی بازی از گرجستان نیز توانست مقام نخست این ماده را به خود اختصاص دهد.

محمد کیادربندسری اسکی باز کشورمان به خبرنگار ما گفت: به دلیل لغو تمامی مسابقاتی که قرار بود زیر نظر فدراسیون جهانی در ایران برگزار شود و برپانشدن مسابقات لیگ در کشور مجبور شدیم برای افزایش رنک خود، در مسابقات بین المللی ترکیه شرکت کنیم. همه اسکی بازان ایرانی با هزینه شخصی خود در این رقابت ها شرکت کردند اما من علاوه بر افزایش امتیازاتم به دلیل قراردادی که با بانک دی دارم در این مسابقات حضور یافتم.
حسین ساوه شمشکی، محمد کیادربندسری، پویا ساوه شمشکی، بهنام کیاشمشکی، محمد ساوه شمشکی، صدف ساوه شمشکی، فروغ عباسی و ساینا ساوجی اسکی‌بازانی هستند که با مربیگری علیدادساوه شمشکی در مسابقات بین‌المللی ترکیه حضور دارند.

گفتنی است در روز اول این رقابت ها حسین ساوه شمشکی و محمد کیادربندسری در ماده مارپیچ کوچک به ترتیب اول تا سوم شدند.این رقابت ها تا جمعه ادامه می یابد.

انتهای پیام/
برچسب ها: روز ، اول ، کیادربندسری ، اسکی ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار