3 کشته و 259 مصدوم آخرین آمار قربانیان چهارشنبه سوری 94

حوادث شب چهارشنبه سوری امسال در کشور جان 3 نفر را گرفت و 259 نفر را راهی بیمارستان کرد .

3 کشته و 259 مصدوم آخرین آمار قربانیان چهارشنبه سوری 94به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،بر اساس آمار اعلامی اورژانس کشور در حوادث چهار شنبه سوری امسال 3 فرد فوت شده که شامل یک مرد 45 ساله در رباط کریم است به دلیل  صدای انفجار و سکته قلبی که  منجر به مرگ شد، یک جوان 24 ساله در قزوین و یک نوجوان در رشت می شود.

همچنین بر اساس آخرین آمار جمع آوری شده از کشور در حوادث چهارشنبه سوری امسال حداقل 10 مورد قطع عضو وجود داشته و در مجموع 259 نفر دچار مصدومیت و راهی بیمارستان شدند.

گفتنی است، آمار منتشر شده در استانهای مختلف نشان می دهد که استان تهران و فارس بیشترین میزان مصدومان حوادث چهارشنبه سوری را داشتند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
بایدبیشترفرهنگسازی بشه مگه ما آتش پرستیم؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
اتیش پرست نیستیم ولی این جشن از فستیوال های با ارزش تمدن ایرانیه و قطعا در گزشته به شکل امروزی نبوده به نظر من برای جشن اخر سال شهرداری ها و صدا و سیما باید یه جشن ساده با حضور بازیگران و کمدین ها و خوانندهای محبوب همراه با اتیش بازی نور و صدا و هنرهای تجسمی در فضاهای عمومی ببینند و میتونند یه هزینه مناسبی هم برای بلیط دریافت کنند اینطوری مردم بدون خطر میتونن از اتیش بازی لذت ببرند. اگه این فرهنگ همه گیر بشه کمتر کسی میره سراغ موادهای محترقه و خطرساز.
آخرین اخبار