کرمانشاه؛

به اوج رسیدن ترافیک نوروزی" جاده‌های کرمانشاه طی امروز و فردا

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش دو تا سه برابری ترافیک جاده‌های استان طی امروز و فردا همزمان با آغاز موج اول سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ محمد مرادی با اشاره به شروع موج اول سفرهای نوروزی از دو روز گذشته، گفت: اوج موج اول سفرهای نوروزی امروز و فردا خواهد بود و پیش بینی ما افزایش دو تا سه برابری ترافیک جاده‌های استان است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از شروع طرح نوروزی پلیس راه همزمان با آغاز موج اول سفرهای نوروزی خبر داد و اظهار کرد: در طرح نوروزی ما 60 تیم محسوس و 30 تیم نامحسوس جاده‌های استان را تحت کنترل دارند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به اعمال نرخ جدید جریمه‌های رانندگی از 25 اسفندماه، گفت: مبلغ جریمه 41 تخلف رانندگی افزایشی از 30 تا 300 درصد داشته است که از 25 اسفندماه اعمال آن آغاز شده، بنابراین از رانندگان می‌خواهیم تا با رعایت مقررات مانع جریمه شدن خود و تلخ شدن سفرشان شوند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از مسافران نوروزی خواست تا با توجه به این شرایط برای سفر خود برنامه ریزی داشته باشند و از سرعت در سفر اجتناب کرده و بازگشت خود را قدری زودتر انجام دهند که به شلوغی جاده‌ها برنخورند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.