کرمانشاه؛

فعالیت بیمارستانهای کرمانشاه در ایام نوروز همچنان ادامه دارد

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فعال بودن تمام بیمارستانها و درمانگاه‌های شبانه روزی استان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  دکتر شهرام بیدهندی با بیان اینکه از ابتدای اسفندماه بحث ساماندهی فعالیت بیمارستانها و اورژانس‌های بیمارستانی در تعطیلات نوروزی در دستور کار معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قرار گرفته است، گفت: تمام 22 بیمارستان استان در ایام نوروز فعال هستند.

بیدهندی با اشاره به نبود بیمارستان در سه شهرستان دالاهو، ثلاث باباجانی و روانسر، گفـت: در این سه شهرستان درمانگاه‌های شبانه‌روزی در ایام نوروز فعال هستند.

مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از استقرار دو پایگاه فوریت‌های پزشکی در میدان آزادگان و میدان امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این پایگاه‌ها اطلاعات لازم را در زمینه اقدامات درمانی و مراجعه بیماران به بخش‌ها یا بیمارستانهای مختلف در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه تمام مراکز تصویربرداری با تمام ظرفیت در روزهای نوروز فعال هستند، گفت: همچنین درمانگاه‌های شبانه روزی خصوصی بصورت 24 ساعته در ایام نوروز فعال هستند و درمانگاه‌های دندانپزشکی هم در این روزها از 8 صبح تا 8 شب فعالند.

بیدهندی خاطرنشان کرد: سه تیم نظارتی از سوی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بر کار بیمارستانها و درمانگاه‌های استان در ایام نوروز به صورت ویژه نظارت خواهد کرد.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار