آیفونی ها؛

با این روش رابط کاربری "ios 9 " را سریع تر کنید + آموزش

با استفاده از ترفندی که امروز به شما آموزش می‌دهیم، رابط کاربری آیفون شما بهینه‌تر از گذشته خواهد شد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیا آیفون شما هم در هنگام کار با جدیدترین نسخه iOS باگ های کوچک و آزاردهنده‌ای دارد، پیشنهاد می کنیم تا اخر گزارش همراه ما باشید چرا که خبر های خوبی برایتان داریم.

با این


شاید اگر از آن دسته کاربرانی باشید که رابط کاربری ضعیفی دارند به شما پیش نهاد می کنیم این ترفندها را از دست ندهید.شاید اگر از کاربران اندروید درباره نحوه بهبود عملکرد رابط کاربری سوال کنید، یکی از ترفند‌های آن‌ها غیرفعال کردن انیمیشن‌های سیستمی باشد. اگرچه این کار «به صورت حقیقی» عملکرد سیستم را بهبود نمی‌بخشد، اما باعث می‌شود که رابط کاربری سیستم‌عامل شما، روان‌تر از گذشته به نظر برسد. 

با این

درحالی که کاربران اندروید به‌راحتی می‌توانند انیمیشن‌های سیستمی را بدون روت کردن گوشی غیرفعال کنند، کاربران iOS پیش از این مجبور بودند تا برای انجام چنین کاری، به سراغ جیل‌بریک کردن دستگاه خود بروند. البته به نظر می‌رسد باگ نرم‌افزاری موجود در iOS 9 ، به شما اجازه می‌دهد تا با انجام چند مرحله ساده، انیمیشن‌های سیستمی که باعث وجود لگ در دستگاه می‌شوند را غیرفعال کنید. 

مرحله اول

مطمئن شوید که کیبورد موجود در آیفون یا آیپد، همان کیبورد اصلی و ابتدایی مخصوص اپل است که به صورت پیش‌فرض در دستگاه وجود دارد. گفتنی است که اگر از کیبورد دیگری استفاده می‌کنید، بعد از به پایان رسیدن مراحل این ترفند می‌توانید آن را باز گردانید. 

مرحله دوم

ابزار اسیستیو تاچ (Assistive Touch) را از مسیر مقابل فعال کنید: Setting > General > Accessibility > AssistiveTouch. همچنین می‌توانید این کار را از طریق فرمان دادن به سیری (دستیار صوتی هوشمند اپل) انجام دهید. 

مرحله سوم

 به صفحه اصلی آیفون یا آیپد بروید. سپس اسیستیو تاچ را به بخش سمت راست پایین صفحه بکشید. 


مرحله چهارم

آن را انتخاب کنید و بعد از زدن گزینه Spotlight، آن را ببندید. 

مرحله پنجم

اما اینجاست که پیش‌بردن مراحل انجام کار کمی عجیب می‌شود. با توجه به دستگاه خود، باید بارها و بارها این کار را انجام بدهید. برای مثال، در یک دستگاه آیفون موفق شدیم با 20 بار انجام دادن این کار (یعنی مرحله چهارم) انیمیشن‌های سیستم را مشاهده نکنیم. نکته: یکی از نشانه‌های غیرفعال شدن انیمیشن‌های سیستمی، ظاهر شدن کیبورد دستگاه به شیوه‌ای تازه و جدید است که با قبل تفاوت دارد. 

راه‌حل دوم برای مرحله پنجم

اگر از یک آیپد بزرگ یا گوشی آیفون 6 اس پلاس استفاده می‌کنید و انجام مرحله پنجم برای شما سخت است، راه‌حل دیگری به شما پیشنهاد می‌کنیم. با بردن ابزار اسیستیو تاچ به بخش پایینی دستگاه، گزینه Spotlight را انتخاب کنید. بعد از آن دستگاه خود را در حالت Orientation Lock بارها و بارها بچرخانید. 

نکته: این تغییرات تا راه‌اندازی مجدد سیستم در دستگاه شما حفظ می‌شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار