قیمت نهایی میوه شب عید اعلام شد

سرپرست تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی، از نهایی شدن قیمت میوه های طرح تنظیم بازار و توزیع در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، جوادی، گفت: ستاد استانی تنظیم بازار بر اساس قیمتهای موجود در بازار قیمت میوه های سیب و پرتقال در قالب طرح تنظیم بازاررا نهایی کرد.

وی افزود: بر این اساس هر کیلوگرم پرتقال تامسون به قیمت 19 هزار ریال و هر کیلوگرم سیب زرد و قرمز به نرخ 18 هزار ریال به مصرف کنندگان عرضه می شود و توزیع این اقلام از امروز اغاز شده و تا تاریخ 15 فروردین 95 ادامه دارد .

سرپرست تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی تصریح کرد: تا کنون 3 هزار تن پرتقال و 1500 تن سیب در سردخانه های سطح استان ذخیره سازی شده و عرضه میوه شب عید در غرفه های سازمان میادین میوه و تربار شهرداری و میوه فروشانی که توسط اتحادیه میوه فروشان خرد معرفی می شود تهیه خواهد شد.

جوادی گفت: ده اکیپ که متشکل از نیروهای سازمان جهادکشاورزی و صنعت، معدن وتجارت می باشد موظف به بازرسی از نحوه عرضه هستند، همچنین 250 اکیپ با ترکیب اتاق اصناف و اتحادیه ها مامور به بازرسی و بررسی عرضه محصولات در بازار هستند.

وی افزود: به همین منظور شماره تماس 124مدیریت بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت ونیز سامانه پیامک3000765555 مربوط به سازمان جهادکشاورزی اماده دریافت نقطه نظرات وشکایات زائران ومجاوران می باشد .

برچسب ها: میوه ، شب عید ، قیمت ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار