در دیداری در بغداد؛

جعفری: عراق در مقابله با تروریسم پیروز می‌شود/ هاموند: به کمک‌هایمان به عراق ادامه می‌دهیم

وزیر خارجه عراق تاکید کرد این کشور بحران‌های کنونی را پشت سر خواهد گذاشت و در برابر تروریسم پیروز می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العراقیه، فیلیپ هاموند، وزیر امور خارجه انگلیس، که به عراق سفر کرده است، در دیدار با ابراهیم جعفری، وزیر خارجه عراق تأکید کرد، انگلیس به کمک های نظامی و انسانی خود به عراق ادامه خواهد داد.

ابراهیم جعفری در دیدار با فیلیپ هاموند درباره روابط دوجانبه و تحولات امنیتی و سیاسی عراق و جنگ ضد گروه تروریستی داعش گفتگو کرد

در این دیدار اوضاع منطقه ای و بین المللی نیز بررسی شد. جعفری از مواضع انگلیس در حمایت از عراق در جنگ ضد تروریسم و تلاش های ائتلاف بین المللی و ارائه کمک های بشردوستانه به مهاجران قدردانی کرد و گفت، عراق به حمایت بیشتر کشورهای دوست به ویژه در بازسازی زیرساخت های مناطق آزاد شده چشم دوخته است.

وی افزود، عراق با تلاش های فرزندان خود که بر حفظ میهن و وحدت آن و مقابله با چالش ها اصرار می کنند، بحران های کنونی را پشت سر خواهد گذاشت و در برابر تروریسم پیروز خواهد شد.

وزیر امور خارجه عراق تصریح کرد، دیپلماسی عراق برای تقویت روابط و همکاری بین کشورهای مختلف جهان به ویژه کشورهای همسایه ادامه دارد.

هاموند نیز تأکید کرد، این کشور به کمک های نظامی و انسانی به عراق ادامه خواهد داد. وی از پیشروی عراق ضد تروریسم تمجید و بر اهمیت سرعت بخشیدن به نابودی تروریسم تأکید کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار