بازیگر سریال «آقا و خانم سنگی»:

در کودکی هر روز به سبزه مادرم سر می‌زدم تا ببینم سبز شده یا نه!

اواخر اسفند که مادرم سبزه درست می‌کرد و من هر روز به آن سر می‌زدم تا ببینم سبز شده یا نه.

عباس جمشیدی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با خاطرات تلخ و شیرین سال 94 خود گفت: بهترین اتفاق زندگی‌ام درسال اخیر افتاد که متأهل شدم و تشکیل خانواده دادم. در مورد خاطره تلخ این سال، باید بگویم که من در واقع تلخی ندارم جز اینکه بیکاری طولانی مدتم کمی برایم اذیت‌کننده بود. 

وی از حس و حالش نسبت به عید و ایام نزدیک به عید این‌گونه بیان کرد: به طور کلی عید حس نوستالژیک دارد که مربوط به ما ایرانی‌هاست. یادآور دوران کودکی و شلوغی است و همینطور اسفند ماه بسیار خوب و مورد علاقه‌ من است.

جمشیدی درباره خاطرات عید در دوران کودکی‌اش گفت: خاطره‌ای که همیشه از این ایام در ذهن من نقش بسته است، مربوط می‌شود به اواخر اسفند که مادرم سبزه درست می‌کرد و من هر روز به آن سر می‌زدم تا ببینم سبز شده یا نه.

وی راجع به «سین» مورد علاقه‌اش گفت: سبزه را دوست دارم که باز هم مربوط می‌شود به خاطرات بچگی‌ام و همینطور سبز شدن کل درختان  و جوانه زدن و نوشدن را در بر می‌گیرد.

وی در پاسخ به اضافه کردن یک «سین» تازه به سفره هفت سین افزود: اگر چیزی به این سفره هفت سین اضافه کنیم که هشت سین می‌شود (می‌خندد)؛ اما اگر نخواهیم موجودیت هفت‌سین را از بین ببریم من سلامتی را که بهترین نعمت است، انتخاب و اضافه می‌کنم.

این بازیگر از لحظه‌ تحویل سال گفت: همیشه و هر سال در کنار پدر و مادرم بودم و باز هم تلاش می‌کنم که این اتفاق بیفتد. فقط چون امسال سال اولی است که متأهل شدم ممکن است که سال تحویل را با همسرم باشم.

وی در بخش پایانی آرزو کرد: برای تمام مردم آرامش را آرزو می‌کنم و امیدوارم که برکت در زندگی همه جاری باشد.



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار