«کمدی اتفاقات» از اساس نمایش کمدی دفاع می‌کند

نمایش «کمدی اتفاقات» با دفاع از نمایش کمدی، جای نقد و صحبت برای تماشاگرانش می‌گذارد.

عباس جمشیدی بازیگر نمایش «کمدی اتفاقات» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایش خود گفت: در این نمایش، نقش یک فرمانداری را دارم که هیچگونه سیاست کاری ندارد و او را به شهر دیگری منتقل کرده‌اند. همچنین او یک شخصیت کاملا جدی دارد که وقتی در موقعیت‌های کمیک قرار می‌گیرد، نقشش حالت کمدی به خود می‌گیرد.

وی درباره نزدیک بودن نقش به شخصیت خود بیان کرد: کمدی بودن نقش‌ها دلیل بر آن نمی‌شود که خود شخصیت بازیگر هم این گونه باشد؛ چرا که حتی می‌توانم بگویم بیشتر کارهایم جدی بوده تا کمدی و مسلما هر شخصی قسمتی از رفتار و حرف‌هایش دور از جدی بودن ِ همیشگی است.

جمشیدی در راستای فعالیت خود در تئاتر در مقایسه با تلویزیون عنوان کرد: دغدغه هر بازیگر تئاتری صحنه تئاتر است و آن انرژی که از سوی تماشاگران به انسان داده می‌شود، در تلویزیون و سینما وجود ندارد؛ اما به خاطر بعضی از مشکلات می‌بایست در کنار تئاتر در آن‌ها هم فعالیت داشت.

جمشیدی در خصوص تمرینات گروه مطرح کرد: تمرین‌ها حدودا یک ماه و نیم طول کشید و تمام اعضا با فکر و بررسی درست انتخاب شدند و از همه مهمتر کارگردان، دست بازیگرش را برای ایفای نقش باز می‌گذارد که باعث می‌شود تا راحت‌تر با شخصیت‌های نمایش ارتباط برقرار کنیم.

وی درباره این گروه نمایشی و «کمدی اتفاقات» بیان کرد: اگر تا به امروز «نمایش کمدی» برای مخاطبان خوب جا نیفتاده است، «کمدی اتفاقات» می‌تواند از اساس این سبک دفاع کند و برای تماشاگران جای صحبت و نقد بگذارد.

گفتنی است؛ نمایش «کمدی اتفاقات» به کارگردانی میثم عبدی در دی ماه در تماشاخانه باران هر شب روی صحنه می‌رود.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار