ایلام؛

ترافیک روان در ایلام

ترافیک در جاده های ارتباطی ایلام روان است .

ترافیک روان در ایلام
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ایلام رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی ایلام گفت: تردد خودروها در تمامی جاده های ارتباطی این استان به آسانی در جریان است .
 
سرهنگ محسن ناصری گفت : طرح نوروزی پلیس راه استان از 25 اسفند ماه جاری آغاز شده و تا 15 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی افزود: 40 گروه پلیس راه در قالب طرح نوروزی برای نظارت بر تردد خودروها و سفرهای نوروزی در راه های این استان مستقر شده اند و این گروه ها با تجهیزات کامل خودرویی و انسانی در ایام نوروز آمد و شد وسایل نقلیه را رصد می کنند.

رئیس پلیس راه ایلام یادآور شد: خوشبختانه در سایه رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان و حضور نیروهای پلیس تعداد فوتی های تصادفات رانندگی در این استان از 25 اسفند تاکنون بطور قابل ملاحظه ای کاهش یافته و آمارها از کاهش 800 درصدی فوتی های حوادث رانندگی به نسبت دوره مشابه سال گذشته خبر می دهد.
 
سرهنگ ناصری همچنین با اشاره به دو طرفه بودن بیشتر جاده های ارتباطی استان ایلام، از رانندگان خواست از سبقت های غیر مجاز، سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ به شدت پرهیز کنند تا شاهد حوادث ناگوار رانندگی در ایام تعطیلات نوروز 95 نباشیم.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: ایلام ، ترافیک ، نوروز 95
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.