فرمانده مرزبانی ناجا:

تحقق " سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل‌، محور فعالیت‌های مرزبانی

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر این‌که تحقق سال اقتصاد مقاومتی‌؛ اقدام و عمل " محور فعالیت‌های مرزبانی است، گفت: حرکت در چارچوب منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اولویت ناجاست.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا به اتفاق روسای عقیدتی سیاسی ،حفاظت اطلاعات مرزبانی ناجا، فرمانده مرزبانی استان کردستان و جمعی از مسئولان دستگاه‌های دولتی و علمای اهل تسنن و تشیع باحضور در پاسگاه مرزی ساوتی هنگ مرزی مریوان؛ در نقطه "صفر مرزی" ایران و عراق، همزمان با حلول سال نو ، این اجتماع را نماد و مصداق "اتحاد ملت ایران در برابر دشمنان و بدخواهان" دانست.

وی با تبریک آغاز سال 1395 و با درود بر روح پر فتوح همه شهیدان اظهار داشت: عزت و شرف ایران اسلامی به پاس تلاش و فداکاری همه دلسوزان و خدمتگزاران نظام است.

فرمانده مرزبانی ناجا ضمن تقدیر و تشکر از حضور علمای اهل تسنن و تشیع و اصحاب رسانه در این جمع بیان کرد‌: امروز ما در این مکان مقدس و در این عبادت گاه ، با صحت و سلامتی برای تمام ملت ایران دعا می‌کنیم و از عنایات خداوند متعال سپاسگزاریم.

سردار رضایی تصریح کرد: این جمع ،نمادی از اتحاد و مصداقی از همدلی و همزبانی برای مقابله با تمام بدخواهان نظام است.

فرمانده مرزبانی ناجا اضافه کرد‌: حضور همه ما در نقطه صفر مرزی در آغازین لحظه‌های حلول سال نو ؛ نمادی از بصیرت‌، اقتدار‌، وحدت و همدلی در حفظ و حراست از 8 هزار و هفتصد و پنجاه کیلومتر مرزهای جمهوری اسلامی ایران است.

وی ضمن اشاره به نقش غیرقابل انکار "وحدت" و "انسجام" در حفاظت از خاک میهن اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی ما نمادی از مقابله جدی و عملی با مستکبران جهان است و این انقلاب بستر ساز برافراشته شدن پرچم سبز ولایت در کل جهان است.

سردار رضایی در ادامه با اشاره به وجود برخی ناامنی‌ها در منطقه و فعالیت گروهک تروریستی داعش گفت : امروز این گروهک تفاوتی با غده سرطانی اسرائیل ندارد و هر دو ضد اسلامند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به پیام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در اعلام شعار سال جدید "‌اقتصاد مقاومتی ؛اقدام و عمل‌"بیان کرد: در پیام حضرت امام خامنه‌ای اقتصاد مقاومتی صرفاٌ در مباحث اقتصادی نیست بلکه تمام دستگاه‌ها و از جمله فرماندهی مرزبانی باید نسبت به پیاده کردن تمام منویات ایشان با برنامه‌ریزی و اقدام در جهت تحقق آن کوشا باشد.

وی گفت: اگر ما می‌گوییم مطیع رهبریم باید با برنامه‌ریزی‌هایمان در چارچوپ این پیام و منویات‌ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ( مدظله العالی )باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار