سردار رضایی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

اخراج بیش از 21 هزار اتباع بیگانه غیرقانونی از کشور/ مرزداران از ورود 63 تن مواد مخدر به کشور جلوگیری کردند

فرمانده مرزبانی ناجا با اعلام عملکرد ماموران مرزبانی و دریابانی کشور از ابتدای سال تاکنون از کشف بیش از 63 تن انواع مواد مخدر و توبیخ بیش از 30 میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای کشور خبر داد.

اخراج بیش از 21 هزار اتباع بیگانه غیرقانونی از کشور/ مرزداران از ورود 63 تن مواد مخدر به کشور جلوگیری کردندسردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در اعلام عملکرد ماموران مرزبانی کشور از ابتدای سال تاکنون گفت: طی امسال مرزداران بیش از 255 مورد درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در مناطق مرزی داشته‌اند که در این رابطه 49 شرور مسلح به هلاکت رسیدند و 188 نفر آنان نیز دستگیر شدند و همچنین از ورود 63 هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر به داخل کشور جلوگیری شد.

فرمانده مرزبانی کشور در خصوص قاچاق سوخت بیان داشت: مرزداران موفق شدند طی امسال 30 میلیون و 531 هزار و 263 لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق را که در حال خارج شدن از کشور بود، توقیف و به چرخه اقتصاد کشور بازگردانند.

سردار رضایی در ادامه با اشاره به کشف 17 میلیون و 157 هزار عدد انواع مواد محترقه در مرزهای کشور، بیان داشت: کشفیات مواد محترقه نسبت به مدت مشابه در سال قبل، 5 برابر افزایش داشته است.

وی در ادامه از کشف 11 میلیون و 222 هزار عدد انواع داروهای قاچاق، بیش از 588 هزار متر پارچه، بیش از 20 تن شکر، 219 تن برنج، 8 هزار دستگاه تجهیزات الکترونیکی، بیش از 1 میلیون و 743 هزار انواع لوازم آرایشی و مقادیر زیادی از انواع کالاهای قاچاق و ضد فرهنگی دیگر خبر داد.

این مقام ارشد مرزبانی کشور با اشاره به تبعات امنیتی و بهداشتی ورود اتباع بیگانه به کشورمان خاطرنشان کرد: ماموران مرزبانی کشور توانستند از ابتدای سال تا کنون 21 هزار و 778 نفر از اتباع کشورهای بیگانه را که قصد ورود غیرقانونی به کشور داشتند، دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی، به کشورهای متبوع بازگردانند.

فرمانده مرزبانی کشور در پایان از مرزنشینان غیور کشور که با کمک‌های خود یاور همیشگی مرزبانان هستند، تشکر و قدردانی کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Spain
احمد
۱۹:۵۳ ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
توراخدا همه افاغنه را از کشور بیرون کنید باور کنید بسیاری از مشکلات حل می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
این افغانی و پاکستانیها را از کشور اخراج کنید شیرازه اقتصاد و فرهنگ مردم را بهم ریخته اند
آخرین اخبار