آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را در این گزارش بخوانید.

ترافیک نیمه سنگین در محور کرج - چالوس و هراز /ادامه بارش برف و باران در 8 استانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این گزارش از آخرین وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی کشور آگاه شوید.

* ترافیک نیمه سنگین در محور کرج - چالوس/بارش برف و باران در 8 استان / ساعت 7:40

برابر آخرین گزارش های دریافتی در حال حاضر بارش پراکنده برف در استانهای اردبیل (اکثر محورها) ، گیلان محورهای (آستارا - اردبیل، اسالم- خلخال و ماسوله)، ارتفاعات محورهای کرج چالوس و هراز گزارش شده است.

 همچنین بارش باران نیز در استانهای زنجان، قزوین، کردستان، گیلان، مازندران (اکثر محورها)، چهارمحال و بختیاری (محور شهرکرد- فارسان)، تهران شرق (محورهای هراز و فیروزکوه) اعلام شده است.

بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از وضعیت ترفیکی نیز ترافیک نیمه سنگین در محور کرج - چالوس (محدوده گچسر و سه راه دیزین) اعلام شده و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

*ادامه بارش برف و باران در 8 استان/ ساعت 9:30

برابر آخرين اطلاعات دريافتی در حال حاضر بارش برف در استان اردبيل (اكثر محورها) و مازندران (ارتفاعات محور كندوان) و بارش باران در استان‌های زنجان ، چهارمحال و بختياری، گلستان ، مازندران (اكثر محورها) ، كردستان (محور مريوان) ، خوزستان (محورهای ايذه-دهدز و ايذه-باغملك) گزارش شده است.

همچنین ترافيك نيمه سنگين در محور كرج-چالوس (محدوده های بيلقان ، آدران ، سد كرج ، گرماب ، گچسر ، سه راهی ديزين ، تونل كندوان و از پل زنگوله تا سياه بيشه) و محور هراز (از آبعلی تا امامزاده هاشم ، پلور تا آب اسك و سه راهی لاسم) اعلام شده است.

ساير محورهای مواصلاتی كشور از جوی آرام و ترافيكی روان برخوردار است.

* تداوم ترافیک نیمه سنگین در محورهای کرج _چالوس و هراز/ساعت 11:00

برابر اعلام پليس راه ناجا بارش برف در استان اردبيل (اكثر محورها) ، مازندران (ارتفاعات محورهای هراز و كندوان) ، گيلان (محورهای اسالم-خلخال و آستارا-اردبيل) ادامه دارد و در استان‌های چهارمحال و بختياری، اصفهان ، مازندران (اكثر محورها) ، مركزی (محور خمين-اليگودرز) ، آذربايجان شرقی (محورهای ميانه-زنجان و بناب-تبريز) بارش باران گزارش شده است.

براساس گزارش پلیس راه ترافيك نيمه سنگين در محور كرج-چالوس (محدوده های بيلقان ، آدران ، گرماب ، گچسر ، پيچ سرهنگ ، سه راهی ديزين ، سياه بيشه و ولی آباد) و محور هراز (از آبعلی تا امامزاده هاشم ، پلور تا آب اسك و سه راهی لاسم) همچنان ادامه دارد اما
ساير محورهای مواصلاتی كشور از جوی آرام و ترافيكی روان برخوردار است.

گفتنی است؛ توصیه پلیس راه ناجا به رانندگان این است که باتوجه به بارش برف و باران در جاده‌ها با سرعت مطمئنه برانند و حواسشان به جلو باشد.

*محور کرج-چالوس یکطرفه شد/ساعت 12:40
سرهنگ رضا اکبری رئیس پلیس راه استان البرز اظهار داشت: با آغاز دومین روز از تعطیلات نوروز ترافیک در محور کرج - چالوس سنگین گزارش می شود.
وی در ادامه حجم بالای ترافیک در محور چالوس را دلیل یکطرفه شدن این محور اعلام کرد و گفت: در حال حاضر محور کرج - چالوس از جنوب به شمال یکطرفه است.
رئیس پلیس راه استان البرز تخلیه بار ترافیکی محور را دلیل یکطرفه شدن اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ترافیک محور چالوس در حوزه استحفاظی استان البرز سنگین و تردد با کندی مواجه است.
وی از رانندگانی که در صف های چند کیلومتری ترافیک محور کرج - چالوس گرفتار شده اند خواست با حفظ آرامش و رعایت قوانین راهنمایی رانندگی پلیس را در تخلیه بار ترافیکی محور یاری کنند.
*ترافیک پر حجم در محور فیروزکوه به قائمشهر/ساعت 13:00

 برابر اعلام پليس راه ناجا در استان اردبيل (محورهای اردبيل-خلخال و اردبيل-سراب) و گيلان (محورهای اسالم-خلخال و آستارا-تالش)  بارش برف و  در استان‌های چهارمحال و بختياری، اصفهان ، مازندران ، گيلان ، لرستان (اكثر محورها) ، مركزی (محور ساوه-همدان)بارش باران گزارش شده است.

گفتنی است ؛ ترافيك نيمه سنگين در محور كرج-چالوس (طول مسير) ، محور هراز (از آبعلی تا امامزاده هاشم ، پلور تا آب اسك و سه راهی لاسم) ، باند شمالی آزادراه تهران-كرج (از پل كلاك تا پل فرديس) همچنان ادامه دارد همچنین در محورهای فيروزكوه به قائمشهر ، قزوين-زنجان ، كرج-قزوين و آزادراه قزوين-رشت ترافيك پرحجم گزارش شده است.

ساير محورهای مواصلاتی كشور از جوی آرام و ترافيكی روان برخوردار است.

* بارش برف در محور های مواصلاتی گيلان / تردد در محور اسالم به خلخال فقط با زنجير چرخ/ساعت:14:06
سرهنگ مهيار رستگار رئيس پليس راه گيلان گفت: با توجه به تغييرات آب و هوايی و ورود سامانه بارشی از روز گذشته به استان در حال حاضر بارش برف در تمامی محورهای کوهستانی استان ادامه دارد.

وی با اشاره به بارش شديد باران در ديگر محورهای مواصلاتی استان ، از لغزنده بودن محورها و کاهش ديد خبر داد و به رانندگان وسايل نقليه توصيه کرد با سرعت مطمئنه و با رعايت قوانين و مقررات راهور و رعايت حق تقدم رانندگی کنند.

سرهنگ رستگار همچنين از بارش برف خفيف در مسير آستارا به اردبيل و همچنين محور ماسوله به رودبار از صبح امروز خبر داد و افزود: تردد در محور اسالم به خلخال فقط با زنجير چرخ امكان پذير است.

وی بااشاره به 25 فقره تصادف جرحی در سطح استان كه منجر به مجروح شدن 32 نفر شده است، تصريح كرد: پليس بدون اغماض با رانندگان پرخطر برخورد و خودروهای آن‌ها را به پاركنيگ انتقال می دهد.

سرهنگ رستگار از ثبت پنجاه هزارو 12 فقره انواع تخلفات رانندگانی در روز گذشته در سطح استان خبر داد و از رانندگان که قصد تردد در محورهای کوهستانی را دارند خواست خودروی خود را به تجهيزات زمستانی مجهز و از سفرهای غير ضروری جدا پرهيز کنند. 


*بارش برف در 2 استان کشور/ساعت 17:00

براساس اعلام پليس راه ناجا بارش برف در استان اردبيل ( محور اردبيل-خلخال) و مازندران (ارتفاعات محور كندوان) و بارش باران در استان های البرز ، چهارمحال و بختياری، اصفهان ، زنجان ، مازندران ، قزوين ، گلستان (اكثر محورها) ، گيلان (محور چابكسر) و اردبيل (محور گرمي-بيله سوار) ادامه دارد .

 ترافیک در محور كرج-چالوس (از ميدان اميركبير تا تونل شماره پنج ، سه راهی ديزين ، از پل زنگوله تا سياه بيشه) ، محور هراز (از پلور تا آب اسك ، سه راهی لاسم ، گزنك و سنگچال) ، باند شمالی آزادراه تهران-كرج (از شهرك خاتم تا پل فرديس) ، محور قزوين-رشت(محدوده رودبار ) همچنان سنگین است.

*ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج به قزوین/ساعت 19:00

برابر اعلام پليس راه ناجا بارش برف در استان مازندران (ارتفاعات محور كندوان) و بارش پراكنده باران در استان های اصفهان، زنجان، قزوين، چهارمحال و بختياری، همدان ( اكثر محورها )، بوشهر ( محورهای بوشهر - برازجان و گناوه - ديلم )، فارس ( محور شيراز - بوشهر ) و مركزی (محور اراك – بروجرد) ادامه دارد.

علاوه بر این ترافيك در استان گلستان (محور جنگل گلستان – چمن بيد)، محور كرج - چالوس (از ميدان اميركبير تا تونل شماره پنج، سه راهی ديزين و از پل زنگوله تا سياه بيشه)، محور هراز (از پلور تا آب اسك، سه راهی لاسم، گزنك و سنگچال)، باند شمالی آزادراه تهران - كرج (از شهرك خاتم تا پل فرديس)، محور قزوين – رشت (محدوده هاي منجيل و رودبار ) و آزادراه كرج به قزوين نیمه سنگین گزارش می شود.

* ترافيك نيمه سنگين در محور كرج - چالوس و تهران کرج/ ساعت 21:00

بر اساس اعلام پليس راه ناجا در حال حاضر بارش برف در استان مازندران (ارتفاعات محور كندوان) و بارش پراكنده باران در استانهاي اصفهان،  زنجان، قزوين، چهارمحال و بختياري، اردبيل و شرق تهران (اكثر محورها) ، سمنان(محور سرخه)، فارس  (محور شيراز - بوشهر ) و محورهاي هراز و فيروزكوه اعلام شده است.

همچنین ترافيك نيمه سنگين در محور كرج - چالوس(از ميدان اميركبير تا تونل شماره هفت، سه راهي ديزين و از پل زنگوله تا سياه بيشه)، محور هراز (از پلور تا آب اسك، سه راهي لاسم و سنگچال) و باند جنوبي آزادراه تهران - كرج (از پل فرديس تا پل كلاك) و باند جنوبي كرج قزوين (از ترمينال شهيد كلانتری تا پل فرديس) و باند شمالی تهران كرج(از پل كلاك تا پل فرديس) و محور قزوين – رشت (محدوده هاي منجيل و رودبار ) گزارش شده است.

ساير محورهای مواصلاتی كشور از جوی آرام و ترافيكي روان برخوردار می باشند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار