زاهدان؛

درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در ایرانشهر

جانشین انتظامی سیستان وبلوچستان از کشف یک تن و۶۵کيلو تریاک و توقیف یک دستگاه خودرو سبک در درگیری با قاچاقچیان مسلح در ایرانشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ابراهیم قربانزاده گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک باند بزرگ قاچاقچیان مسلح قصد جا به جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه خودرو تند رو در محور سرباز - ایرانشهر دارند،بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر پس از انجام چند هفته اقدامات تخصصی و اشراف کامل اطلاعاتی،  خودرو وانت تویوتا متعلق به اعضای این باند را شناسایی کرده که راننده خودرو به محض مشاهده ماموران تغییر مسیر داده و با تیر اندازی به سمت پلیس از محل متواری شد.
 
قربانزاده افزود: پس از مدتی تعقیب و گریز و مورد هدف قرار گرفتن چرخ‌های خودروی حامل مواد مخدر و با توجه به تنگ شدن عرصه بر سوداگران مرگ،قاچاقچیان مسلح با به جا گذاشتن خودرو و استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند.
 
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: ماموران در بازرسی دقیق از خودرو به جا مانده از قاچاقچیان مسلح ، یک تن و 65 کیلو تریاک را کشف کردند.
 
وی  خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و استفاده از توان موجود در تمام اقشار اجتماعی اجازه نخواهد داد سوداگران مرگ و هنجار شکنان در هیچ نقطه‌ای از این استان پهناور احساس آرامش کنند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.