زاهدان؛

مسابقات شتر سواری در منطقه آزاد چابهار برگزارشد

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار گفت: مسابقات شترسواری ویژه ایام نوروز برای نخستین‌بار در پیست شترسواری منطقه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان; نصیر بارکزهی گفت: مسابقات شترسواری ویژه ایام نوروز برای نخستین‌بار در پیست شتر سواری منطقه (میدان سرخس تا جاده کشتی سازی صدرا امید) منطقه برگزار که با استقبال خوب مسافران و گردشگران نوروزی مواجه شد.
 
وی ادامه داد: در این دور از مسابقات تعداد 43 نفر با شترهای تزیین شده به روش سنتی شرکت کردند که شرکت کنندگان مسافت سه کیلومتری را طی کرده و از بین آنان سه نفر مقام‎های اول تا سوم را کسب کردند.
 
سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار افزود: در روزهای گذشته با همکاری هیات تیراندازی شهرستان چابهار مسابقات مفرح و هیجان انگیز به مناسبت نوروز از جمله، مسابقه تیراندازی با اهداف پروازی نیز در محل پلاژساحلی تیس که با حضور شهروندان و مسافرین برگزار شد و خاطره خوشی را برایشان رقم زد.
 
این مسئول اضافه کرد: مسابقات ورزشی در نوروز 1395 منطبق با نیازسنجی و علاقه مندی مسافران و براساس همکاری‎های متقابل حوزه ورزشی با نهادها و بخش‎های همکاری از جمله هیات‌های ورزشی انجام می‌شود.
 
وی بیان کرد: در پایان جوایزی به شرکت‌کنندگان در مسابقات شترسواری اهدا شد که به نفر اول مبلغ 3 میلیون ریال، نفر دوم مبلغ 2 میلیون و 500 هزار ریال و نفر سوم مبلغ 1 میلیون و 500 هزار ریال اهدا و به منظور تجلیل از سایر شرکت کنندگان به تمامی آنان نیز 700 هزار ریال به صورت نقدی پرداخت شد.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.