نوروز فوتبالی سوم فروردین؛

طعنه امیر نوری به کی روش/اولین حضور محمد انصاری در تلویزیون

سومین ویژه برنامه نوروز فوتبالی از ساعت ۱۴ روی آنتن رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سومین برنامه نوروز فوتبالی به انتخاب یکی از مدافعان میانی برتر لیگ در سال ۹۴ پرداخت. نفرات برتر این پست در ۲ روز انتخاب و معرفی می شوند. بحث و بررسی کارشناسان برنامه در روز نخست به پنج گزینه نهایی منجر شد.

۱) شجاع خلیل زاده - تراکتورسازی
۲) محمد طیبی - استقلال خوزستان
۳) عبدالله کرمی - سپاهان
۴) محمدحسین کنعانی زادگان - ملوان
۵) هادی محمدی - ذوب آهن

سپس صحبت های گزینه های کسب عنوان بهترین دفاع میانی در خصوص خاطرات سال گذشته و آرزوهای سال جاری پخش شد.

نخستین مهمان برنامه امیر نوری، بازیگر سینما و تلویزیون بود.
نوری با اشاره به نتایج تیم ملی فوتبال در جام جهانی برزیل گفت: چهارم شدن در بین چهار تیم اتفاق خوبی نیست و تساوی با نیجریه یا خوردن یک گل از آرژانتین افتخار ندارد. در واقع نتایج ما مثل گفته برخی ها حماسه به حساب نمی آید. البته من از کی روش حمایت می کنم و امیدوارم در کشور ما بماند.
او که علاقه خاصی به فوتبال دارد، اظهار داشت: مدت هاست فوتبا را به اندازه گذشته دنبال نمی کنم چرا که تعصب ها از بین رفته و من اصلا نمی دانم از چه کسی باید طرفداری کنم و حمایت از کسی که ممکن است فردا به تیم رقیب برود، کار جالبی نیست.

امیر نوری با کلامی طنزآمیز از ورود فوتبالیست ها به عرصه بازیگری انتقاد کرد و گفت: بهتر است هر کس استعداد خود را در یک زمینه خاص هدایت کند.
در ادامه نوری از یک اتفاق جالب پرده برداشت. وی با اشاره به دریافت پیشنهاد از یک تیم لیگ برتری افزود: یک سرمربی معروف که الان هم در لیگ برتر مشغول است، حدود ۶ سال پیش به من پیشنهاد داد که با ۵۰ میلیون تومان به تیم او بروم اما من در نهایت نپذیرفتم.

دومین مهمان برنامه محمد انصاری، مدافع با اخلاق پرسپولیس بود.
انصاری که برای نخستین بار در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده بود، به خاطر خصوصیات اخلاقی و دوری از حواشی مورد استقبال و تمجید مجریان و امیر نوری قرار گرفت.
مهم ترین آرزوی محمد انصاری در سال ۹۵ قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر و خوشحالی هواداران پرسپولیس و خانواده نوروزی است.
انصاری در خصوص بازی در اروپا گفت: امیدوارم روند رو به رشدی که تا کنون داشته ام را ادامه دهم و به اروپا هم برسم.
سپس کلیپی از خلاصه عملکرد گزینه های نظرسنجی امروز در لیگ پانزدهم به نمایش در آمد.

در ادامه علیرضا انصاری، برادر ۱۴ ساله محمد انصاری به جمع اضافه شد. او که شباهت جالبی به برادر خود دارد، در پست هافبک چپ در رده های پایه مشغول به بازی است.

بخش عکس برتر برنامه امروز متعلق به تصویری بود که ابوالفضل امان اله از خوشحالی مربیان تیم آکادمی کیا پس از پیروزی مقابل لورکوزن آلمان شکار کرده بود.

تا پایان برنامه امروز محمدحسین کنعانی زادگان با حدود ۴۳ درصد، از رقبای خود در نظرسنجی جلو افتاده است.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار