نوروز فوتبالی هفتم فروردین؛

از خاطرات شیرین فیروز کریمی تا انتخاب دومین هافبک دفاعی سال ۹۴

هفتمین ویژه برنامه نوروز فوتبالی از ساعت ۱۴ روی آنتن رفت.

  به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفتمین برنامه نوروز فوتبالی انتخاب دومین هافبک دفاعی برتر فوتبال ایران در سال ۹۴ را در دستور کار داشت. پس از بررسی های کارشناسان برنامه، مانند دیروز ۶ گزینه به نظرسنجی نهایی راه یافتند.

۱) فرشید باقری - صبا
۲) ماتیاس چاگو - فولاد
۳) کمال کامیابی نیا - پرسپولیس
۴) علی کریمی - سپاهان
۵) احمد نوراللهی - پرسپولیس
۶) پژمان نوری - ملوان

نخستین مهمان برنامه امروز، فیروز کریمی بود.
کریمی در خصوصدوران بازیگری خود گفت: اوج فوتبال من با روزهای انقلاب و پس از آن با جنگ تحمیلی مصادف شد و من در واقع به حقم در فوتبال نرسیدم. سی ساله بودم که مربیگری را آغاز کردم و وارد این حرفه شدم.

وی درباره اصالت خانوادگی اش هم اظهار داشت: پدر و مادر من به ترتیب اهل استان مرکزی و لرستان بودند و ما از سال ۶۴ ساکن شهر کرج هستیم.

بخش دیگری از مصاحبه نوروزی با علی پروین به نمایش در آمد. سپس کریمی تعدادی از خاطرات معروف خود مانند کیفیت زمین ها و میخ طویله را با جزئیات کامل تعریف کرد. وی در ادامه با گلایه از قوانین مالیاتی گفت: چطور می شود که من بخاطر پولی که از استقلال نگرفته ام باید مالیات بدهم و سپس ممنوع الخروج بشوم! در ادامه آنالیز فنی و خلاصه عملکرد گزینه های نظرسنجی در سال ۹۴ به نمایش در آمد. محمدرضا احمدی، دومین مهمان برنامه امروز بود.
کریمی درباره کشف مهدی طارمی گفت زمانی که ما چند بازیکن را نداشتیم، از تیم امید چند بازیکن را اضافه کردیم که یکی از آنها مهدی طارمی بود. در جام حذفی از او استفاده کردیم و خیلی عالی کار کرد.
فیروز کریمی یکی از خاطرات عید نوروز را به این شکل تعریف کرد که یکبار به سید مهدی ابطحی دستور داده روز اول فروردین در زمین تمرین حاضر شود.
محمدرضا احمدی بهترین خاطره از گزارش های خود را مربوط به ۳بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی، قطر و نیجریه دانست.

در ادامه نمرات برخی از اهالی رسانه به گزینه های نظرسنجی امروز اعلام شد ک طبق آن، کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی به ترتیب اول و دوم شدند.
سپس ویدیوی اختصاصی برنامه از بازی دوستانه استقلال تهران و هاماربی سوئد پخش شد.
فیروز کریمی درباره پسرهایش گفت: یکی از آنها راست پا و دیگری چپ پاست. فرزند بزرگتر من یعنی عباس، در تیم ما امسال بازی می کند. امیدوارم که هر دوی آنها پیشرفت کنند.
عکس برتر امروز متعلق به آقای پارسایی بود.
کریمی در ادامه به شکلی طنازانه کثیف بودن فوتبال را تکذیب کرد و درباره آن صحبتی نکرد. تا پایان برنامه امروز کمال کامیابی نیا با ۵۶ درصد، بالاترین رای را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار