نوروز فوتبالی؛

از انتخاب برترین دروازه بان تا خاطره بازی با پرویز مظلومی

نخستین ویژه برنامه نوروز فوتبالی از ساعت ۱۴ روی آنتن رفت.

از انتخاب برترین دروازه بان تا خاطره بازی با پرویز مظلومیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه نوروز فوتبالی در اولین گام به انتخاب بهترین دروازه بان سال ۹۴ ایران پرداخت.

تیم کارشناسی برنامه متشکل از هادی طباطبایی، حمید استیلی، اصغر مدیرروستا، محسن خلیلی، صادق ورمزیار، هومن افاضلی و محمد مومنی به 5 گزینه نهایی به شرح ذیل رسیدند:
 
۱) محمدرضا اخباری
۲) علیرضا بیرانوند
۳) فرناندو دخسوس
۴) مهدی رحمتی
۵) رشید مظاهری
 
فوتبال دوستان تا پیش از شروع برنامه فردای نوروز فوتبالی برای شرکت در این نظرسنجی فرصت دارند.
 
مهمان برنامه امروز پرویز مظلومی، سرمربی استقلال تهران بود.

مظلومی صحبت های خود را با تبریک سال نو آغاز کرد. وی در ادامه با ابراز تاسف به خاطر اتفاقات تلخ سال ۹۴، برای مردم و جامعه فوتبال روزهای بهتری آرزو کرد.

مظلومی گریزی هم به وضعیت فعلی تیم خود زد و با ناراحتی از مصدومیت روزبه چشمی، این اتفاق را یکی از بدشانسی های این فصل استقلال دانست.
 
سرمربی استقلال همچنین در اشاره ای به یکی از گل های تاریخی خود در دربی پایتخت پرداخت. او ضمن گلایه از وضع فرهنگی هواداران فوتبال ابراز امیدواری کرد که فوتبال به شرایط مناسب فرهنگی گذشته بازگردد.

پیش از پخش یک موزیک ویدیو در برنامه امروز مظلومی در اظهارنظری جالب گفت: بنده علاقه خاصی به موسیقی بندری دارم.
 
پرویز مظلومی در رابطه با عملکرد استقلال گفت: ما هم بازی های خیلی زیبایی انجام دادیم و در برخی زمان ها، فرصت های مناسبی را برای فاصله گرفتن از دست دادیم. داوری ها هم برخی اوقات بر وفق مراد ما نبود.

خیلی از اتفاقات وقتی تیم نتیجه نگیرد، فقط به اسم مربی تمام می شود در حالی که تنها مربی مقصر نیست.

سپس خاطرات ۴ پیروزی پیاپی مظلومی در دربی پایتخت مرور شد. وی در این باره گفت: آن برهه برای ما فوق العاده بود و حتی بازی پنجم را هم می توانستیم ببریم اما لشگر مصدومان و اتفاقات عجیب آن بازی باعث شکست ما شد.

در ادامه ویدیویی از عملکرد گزینه های برترین دروازه بان سال به نمایش در آمد.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار