آخرين اخبار از سفر استقلال به سوئد/زمان تمرين فردای آبی پوشان

اعضای تيم فوتبال استقلال پس از تمرين فردا، روز چهارشنبه براي ديدار با تيم هاماربی راهی دبی شده و از آنجا به استكهلم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از سوی كادر فنی ،بازیکنان استقلال صبح فردا در سالن یزدان یک جلسه تمرین بدنسازی انجام داده و از ساعت ١٧ در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرینات تاکتیکی را دنبال خواهند کرد.
 
آبی پوشان ساعت 5:30 چهارشنبه 4 فروردین، از طريق پرواز امارات به دبی می روند و پس از توقفی کوتاه راهی استكهلم خواهند شد.
 
ديدار دوستانه آبی پوشان پايتخت با تيم هاماربی ٦فرودين برگزار خواهد شد و كاروان استقلال هفتم فروردین به ايران باز می گردند.
 
جابر انصاری به دليل آسیب دیدگی و روزبه چشمی به دليل جراحی پای خود نمی توانند در اين سفر آبی پوشان را همراهی كنند.
 
 
همچنين اميد ابراهیمی به دليل حضور در اردوی تيم ملی نمی تواند همسفر کاروان استقلال شود.
 
از طرفی احتمال دارد حضور مهدی رحمتی در اين سفر به دليل ممنوع الخروجی منتفي شود، اما مسولان باشگاه استقلال درصدد هستند هر طور شده مشكل خروجی کاپیتان خود را حل کنند تا رحمتی مشكلی بابت همراهی آبی پوشان نداشته باشد.

اگر رحمتی نتواند در اين سفر همراه شاگردان مظلومی به سوئد برود ،وحید طالب لو تنها دروازه باني است كه استقلالی ها را همراهی مي كند چرا كه امیرحسین نجفی دروازه بان سوم آبی ها برای همراهی این تیم با مشكلات گوناگونی از جمله بليت و رواديد روبرو است .
 
همچنين با توجه به رفع مشكل مالیاتی عمران زاده و برهانی، همراهی آنها با استقلالی ها در سفر سوئد در هاله ای از ابهام قرار دارد و بايد منتظر ماند و ديد آيا اين دو بازيكن در لحظات پاياني سفر به سوئد مي توانند تيم را همراهی كنند يا خير؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار