كاروان آبی پوشان در راه سوئد

اعضای تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم هاماربی راهی دبی و پس از آن به استكهلم پرواز كردند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم هاماربی ٢بامداد امروز راهی فرودگاه شدند و با پرواز ساعت ٥:١٥ به سمت دبی پرواز كردند .كاروان ابی پوشان بعد از اینكه حدود ساعت هفت صبح امروز وارد فرودگاه دبی شدند ،پس از توقف حدود ساعت 10:15 دقیقه صبح از دبی به سمت استكهلم پرواز كردند .

همان طور كه إعلام شد رحمتی ،عمران زاده و برهانی نتوانستند به دلیل خروجی ابی پوشان را همراهی كنند اما به نظر می رسد همچنان مسولان باشگاه در تلاش هستند تا با رفع مشكل ارش و حنیف را با یك پرواز دیگر راهی سوئد كنند. 

امید نورافكن و محسن كریمی پس از حضور در فرودگاه به دلیل مشكل سربازی از همراهی ابی پوشان بازماندند.جابر انصاری و روزبه چشمی نیز به دلیل اسیب دیدگی و جراحی همسفر ابی ها نشدند اما در این میان خسرو حیدری با كاروان تیم راهی سوءد شد .امید ابراهیمی دیگر بازیكن ابی پوش هم به دلیل حضور در تیم ملی نتوانست ابی ها را در این سفر همراهی كند. 


استقلالی ها بعد از أقامت در سوئد و برگزاری یک جلسه تمرین سبک در روز پنج‌شنبه، روز جمعه ٦فرودین به وقت محلی ساعت ١٦و به وقت تهران ساعت ١٨:٣٠به مصاف تیم فوتبال هاماربی سوئد خواهند رفت.
اعضای تیم روز شنبه ٧فرودین به تهران باز خواهند گشت.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار