لحظه به لحظه با وضعيت جاده ها؛

طوفان شن محور نهبندان-شهداد را مسدود کرد/ترافیک روان در جاده‌های کشور/کرمان و خراسان رضوی بارانی

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را در این گزارش بخوانید.

محسنی/////راه هابه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این گزارش از آخرین وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی کشور آگاه شوید.

*ترافیک روان در محورهای اصلی/ بارش برف و باران در محورهای 17 استان / ساعت 6:00

بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از وضعیت ترافیكی جاده های کشور در حال حاضر در کلیه محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان می باشد.

همچنین بر اساس آخرین گزارش ها از وضعیت جوی راه ها هم اکنون در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی و شرقی-اردبیل-البرز-تهران-خراسان شمالی و رضوی-فارس-قزوین –قم-لرستان-مازندران-مرکزی-گلستان-گیلان-زنجان-اصفهان بارش باران و برف گزارش شده است.

* ترافیک روان و بارش باران در 14 استان / ساعت 7:30

برابر آخرین گزارش های دریافتی در حال حاضر بارش باران در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس، قم، لرستان، مازندران، مرکزی، گلستان، گیلان، زنجان و اصفهان ادامه دارد.

همچنین سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

*ترافیک نیمه سنگین و سنگین در محور کرج-چالوس/ ساعت 08:45

در حال حاضر محور کرج-چالوس در محدوده های آدران وپل زنگوله ترافیک نیمه سنگین و سنگین و در مابقی محورهای اصلی کشورتردد به صورت روان در جریان می باشد. 

همچنین در برخی از محورهای استان های  خراسان شمالی،زنجان و همدان بارش باران و برف گزارش شده است.

بارش شدید برف در محور قوچان - درگز/ساعت 10:00

پليس راه ناجا اعلام كرد: برابر آخرين اطلاعات دريافتی، در استان خراسان رضوی (محور قوچان-درگز) بارش برف و در استان هاي خراسان شمالی و گلستان (اكثر محورها) بارش باران اعلام شد. 

ساير محورهای مواصلاتي كشور از جوی آرام و ترافيكی روان برخوردار می باشند.

*ترافیک نیمه سنگین در در محورهای همدان-تهران و جاده غار علیصدر / ساعت 10:45

بنابر اعلام پلیس راه همدان، در حال حاضر ترافیک در محورهای همدان-تهران و جاده غار علیصدر به صورت نیمه سنگین است ولی مشکلی در تردد وجود ندارد.

*وضعیت جوی جاده‌ها / ساعت 11:00

پليس راه ناجا اعلام كرد: برابر آخرين اطلاعات دريافتی، در استان خراسان شمالی (محور چمن بيد - جنگل گلستان) بارش برف و در استان خراسان شمالی (اكثر محورها) و گلستان (محور جنگل گلستان) بارش باران اعلام شد.

چالوس از ساعت ١٢ به سمت شمال بسته مي شود

سرهنگ قاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار سایت راهور افزود: با توجه به پیش‌بینی بازگشت بخشی از مسافران نوروزی در روز چهارشنبه، تردد انواع وسايل نقليه در محور كرج – چالوس از ساعت 12 چهارشنبه تا 3 بامداد پنجشنبه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16 چهارشنبه تا 3 بامداد پنجشنبه از مرزن آباد به سمت كرج به صورت يكطرفه خواهد بود.

ترافیک نیمه سنگین  در محور کرج - چالوس/ ساعت 11:30

بنا بر اعلام پلیس راه استان البرز، در حال حاضر محور کرچ- چالوس از سمت جنوب به شمال از ترافیک نیمه سنگین و روانی برخوردار است.

احتمال بسته شدن محور کرج - چالوس ساعت 12 امروز از میدان امیرکبیر به سمت شمال تا ساعت 15 وجود دارد که تحقق یا عدم تحقق این امر به وضعیت و بار ترافیک جاده بستگی دارد.

همچنین ، ترافیک آزادراه تهران- کرج و محور کرج- قزوین نیز در حال حاضر عادی گزارش شده است.

*ترافیک سنگین در محور‌های خروجی استان قزوین/ ساعت 12:00

بنا بر اعلام پلیس راه استان قزوین؛ هم‌اکنون باند شمالی آزادراه‌های استان قزوین شامل محورهای قزوین-کرج، قزوین-رشت، قزوین-همدان و قزوین-زنجان ترافیک نیمه‌سنگین و سنگین است.

گفتنی است، تردد در سایر محورهای استان قزوین از جمله بوئین‌زهرا، ساوه روان و عادی است.

 *ترافیک نیمه سنگین در کرج - چالوس و هراز/ساعت 13:00

بر اساس اعلام پليس راه ناجا در حال حاضر بارش باران در استان خراسان شمالي (اكثر محورها) اعلام شده است.

همچنین در حال حاضر ترافيك نيمه سنگين در محور كرج-چالوس (از خاكك تا سياه بيشه) ، محور هراز (از پلور تا آب اسك و محدوده تونل تكاور2) ، محور قزوين – رشت (محدوده هاي منجيل و رودبار) ، باند شمالي آزادراه تهران-كرج (از پل كلاك تا پل فرديس) و باند شمالي آزادراه كرج-قزوين (از پل فرديس تا ترمينال شهيد كلانتري) جاکم است.

ساير محورهاي مواصلاتي كشور از جوي آرام و ترافيكي روان برخوردار مي باشند.

چالوس همچنان ٢ طرفه است/ ساعت 15:00

پليس راه ناجا اعلام كرد: محور كرج - چالوس كه قرار بود امروز از ساعت ١٦ به سمت كرج يكطرفه شود به دليل بيشتر بودن بار ترافيك رفت نسبت به برگشت يكطرفه نشده و همچنان تردد در اين محور به صورت رفت و برگشت است.

رانندگان از ورود به لاين مقابل خودداری كنند.

چالوس همچنان ٢ طرفه است/ترافیک نیمه سنگین در کرج - چالوس و هراز

چالوس همچنان ٢ طرفه است/ترافیک نیمه سنگین در کرج - چالوس و هراز


ترافيك در محور كرج-چالوس /ساعت 16:00

پليس راه ناجا اعلام كرد: برابر آخرين اطلاعات دريافتي، در استان اصفهان (محورهاي اصفهان-نايين ، ميمه-دليجان ، خوانسار-خمين) بارش برف و در استان سمنان (اكثر محورها) ، اصفهان (محورهاي اردستان-نايين ، اصفهان-تهران) و شرق استان تهران (محور دماوند-فيروزكوه) بارش باران اعلام شد.

ترافيك در محور كرج-چالوس (از ميدان اميركبير تا تونل شماره 5 و از كندوان تا سياه بيشه) ، محور هراز (از امامزاده هاشم تا گزنك) ، محور فيروزكوه (از سوادكوه تا شيرگاه) و محور چمن بيد-جنگل گلستان نيمه سنگين گزارش گرديد.

ساير محورهاي مواصلاتي كشور از جوي آرام و ترافيكي روان برخوردار مي باشند.

*ترافیک در محور کرج - چالوس ادامه دارد / ساعت 18:00

پليس راه ناجا اعلام كرد: بر اساس آخرين اطلاعات دريافتي در محور فيروزكوه (محدوده گدوك) بارش برف و در استان سمنان (اكثر محورها) ، خراسان رضوي (محورهاي سبزوار-مشهد و چناران-مشهد)، اصفهان (محورهاي اصفهان-نايين ، ميمه-دليجان) و شرق استان تهران (محور دماوند-فيروزكوه) بارش باران اعلام شده است.

ترافيك در محور كرج-چالوس (از تونل كندوان تا سياه بيشه) ، محور هراز (از امامزاده هاشم تا گزنك و سنگچال) ، محور فيروزكوه (از سوادكوه تا شيرگاه) ، باند شمالي آزادراه تهران-كرج (از پل كلاك تا پل فرديس) و باند شمالي آزادراه كرج-قزوين (از پل فرديس تا ترمينال شهيد كلانتري) نيمه سنگين است.

ساير محورهاي مواصلاتي كشور از جوي آرام و ترافيكي روان برخوردار مي باشند.

* ترافیک نیمه سنگین در 9 محور اصلی کشور/ بارش برف در کرمان/ساعت 19:20

بر اساس اعلام پليس راه ناجا در حال حاضر در استان كرمان (محور جيرفت – بم) بارش برف و در استان خراسان رضوي (اكثر محورها) و استان سیستان و بلوچستان (محورهاي زابل – زاهدان، زابل – زهك و زابل – نهبندان) بارش باران اعلام شده است.

همچنین هم اکنون ترافيك در استان گيلان (محورهاي رشت – لاهيجان و رشت – قزوين محدوده هاي منجيل و رودبار)، خراسان شمالي (محور بجنورد – جنگل گلستان)، باند شمالي آزادراه تهران – كرج (محدوده پل كلاك تا پل فرديس)، باند شمالي آزدراه كرج – قزوين (محدوده پل فرديس تا مهرويلا)، محور فيروزكوه (محدوده سوادكوه تا شيرگاه)، محور هراز (از پلور تا آب اسك و محدوده هاي گزنك و سه راهي لاسم) و محور كرج – چالوس (از تونل كندوان تا سياه بيشه) نيمه سنگين گزارش گرديد و ساير محورهاي مواصلاتي كشور از جوي آرام و ترافيكي روان برخوردار مي باشند.

*ترافیک نیمه سنگین محورهای گیلان و تهران – كرج /وزش باد و گرد و خاك در كرمان/ ساعت 21:30

بر اساس اعلام پليس راه ناجا در حال حاضر بارش باران در استان خراسان جنوبي (اكثر محورها)، كرمان (محور جيرفت – بم و شهر بابك_رفسنجان) و استان سيستان و بلوچستان (محور زاهدان_خاش) و وزش باد و گرد و خاك در استان كرمان محورهاي (فهرج-زاهدان، راور-ديهوك و انار-رفسنجان) اعلام شده است.

همچنین هم اکنون ترافيك نيمه سنگين در استان گيلان (محورهاي رشت – لاهيجان و رشت – قزوين محدوده هاي منجيل و رودبار)، باند شمالي و جنوبي آزادراه تهران – كرج (محدوده پل كلاك تا پل فرديس)، باند شمالي و جنوبي آزدراه كرج – قزوين (محدوده پل فرديس تا مهرويلا)، محور فيروزكوه (محدوده سوادكوه تا شيرگاه)، محور هراز (از پلور تا آب اسك و محدوده هاي گزنك و سه راهي لاسم) ، محور كرج – چالوس (از تونل كندوان تا سياه بيشه) ، كهگيلويه و بويراحمد (محورهاي ياسوج_بابا ميدان و گچساران_شيراز و ياسوج_اصفهان) و كرمان(محورهاي شهر بابك_سيرجان و سيرجان_بندرعباس) حاکم است.

ساير محورهاي مواصلاتي از جوي آرام و ترافيكي روان برخوردارند.

*محور نهبندان-شهداد بسته شد/ ساعت 22:30

پليس راه ناجا اعلام كرد: محور نهبندان-شهداد در استان خراسان جنوبي به دليل توفان شن تا اطلاع ثانوي مسدود شد.

*بارش باران در کرمان و خراسان رضوی/ترافیک روان در جاده های کشور/ ساعت 23:15

پليس راه ناجا اعلام كرد: برابر آخرين اطلاعات دريافتي در استان كرمان (محورهاي كرمان_ بم و بم _جيرفت) و خراسان رضوي (محورهاي خاف_تربت حيدريه و سرخس_مشهد) بارش باران گزارش شده است.

ساير محورهاي مواصلاتي كشور از جوي آرام و ترافيكي روان برخوردار مي باشند.

در حال تکمیل . . .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار