منصوریان: آرزوی همسرم رکوردار شدن من است

دارنده سه مدال طلای ووشوی جهان گفت: آرزوی همسرم این است که در ورزش بانوان کشورم من رکورددار بیشترین مدال باشم.

حمایت های امید نوابی که از کودکی کشتی گیر بوده از همسرش شهربانو منصوریان سانداکار تیم ملی ووشو سوژه ای شد تا با بانوی طلایی سه دوره جهان به گفتگو بنشینیم.

9شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی سه دوره جهان به  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: با وجودیکه نسبت دور فامیلی با امید نوابی داشتیم اما دلیل اصلی ازدواجمان ورزشی بودن هردوی ما بود و ایشان نه تنها دوست داشتند که همسرشان ورزشی باشد بلکه در تمام این مدت 9 سال ازدواج از هیچ تلاشی برای پیشرفت من کوتاهی نکردند و همیشه حمایت و پشتیبانی اش را در تمام مراحل زندگی مشترک و حرفه ای حس میکنم. همسر م از ده سالگی کشتی می گرفت و در حال حاضر در باشگاه پرورش اندام خودش ، مشغول مربیگری است.

دارنده مدال طلای ووشوی آسیا افزود: از آنجاییکه برخی مشکلات مانع پیشرفت همسرم در ورزش شده بود و وی نتوانست به جایگاهی که در ورزش به دنبالش بود، برسد همیشه من را حمایت می کرد و با تلاش فراوان و همراهی فوق العاده ای که داشت،تمام موانعی که بر سر راه من برای دستیابی به موفقیت های ورزشی ام بود، را از میان برمی داشت و حمایتش در پیشرفتم بسیار موثر بود.

وی تاکید کرد:بعد از ازدواج بارها می خواستم از ورزش حرفه ای خداحافظی کنم اما همسرم مانع من شد و اجازه نداد زندگی مشترک مانع پیشرفتم شود و هرجایی که من خواستم از ورزش حرفه ای بدلیل زندگی مشترک کناره گیری کنم حمایتش را دوچندان کرد و تشویقم کرد تا مصمم تر از قبل قدم بردارم.

حمایت و تشویق های همسرم تا جایی بود که همیشه به من می گفت آروزی من رکورددارشدن تو در ورزش بانوان ایران است و دوست دارم تا با کسب بیشترین مدال طلا به این مهم برسی.

وی با تاکید بر اینکه فقط یک همسر ورزشکار می تواند شرایط خاص یک ورزشکار حرفه ای را درک کند، افزود:در بین دوستان ورزشی ام بارها شاهد بودم که بانوی ورزشکاری بدلیل نارضایتی همسرش از اعزام وی به مسابقه ای ، مجبور شده تا اردوهای تیم ملی را ترک کند و گاهی حتی بخاطر زندگی مشترکش به طور کلی از ورزش حرفه ای کناره گیری کرده است.به همین دلیل من حس میکنم همسر ورزشکار داشتن برای یک ورزشکار حرفه ای یک نعمت است ،زیرا منجیر به درک و حمایت از ورزشکار می شود.

بانوی طلایی جهان گفت: به اعتقاد من هرچه زوج ورزشی شرایطشان مشابه هم باشد، به طور حتم موفق تر خواهند بود.به طور مثال اگر هر دو ورزشکار تجربه حضور در اردوهای تمرینی را حتی برای یک بار داشته باشند درک بهتری از شرایط تمرینات خاص در زمان پیش از مسابقات و دوری از منزل بخاطر اردوها را خواهند داشت و کمک بسیاری به هردو طرف می شود.

سانداکار تیم ملی کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: زندگی مشترک البته از نوع ورزشی به تربیت فرزندان سالم و همچنین علاقه من شدن آنان به ورزش کمک بسیاری میکند و به طور کلی هرچه در یک خانواده افراد ورزشی بیشتر باشند گرایش فرزندان هم به ورزش بیشتر می شود،نمونه بارز این موضوع خود من هستم.من که فرزند بزرگ خانواده هستم وقتی به ورزش ووشو روی آوردم باعث شد تا خواهرانم (الهه و سهیلا) نیز به ووشو بپردازند و بصورت حرفه ای و البته بسیار موفق این رشته را دنبال کنند.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار