احمدی:

پیشرفت‌هایم را مدیون همسرم هستم/ در خانه داری و بچه داری مهارت دارم

دوئلین کار تیم ملی ووشوی کشورمان گفت: تمام پیشرفت‌های زندگی‌ام را مدیون حمایت‌های همسرم مریم معماری هستم.

 به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانمحسن احمدی دارنده مدال جهان و آسیا در رشته ووشو در بخش دوئلین و مریم معماری مربی تیم ملی تالو جوانان زوج ورزشی هستند که هر دو عضو تیم ملی ووشوی کشورمان محسوب می‌شوند.

محسن احمدی دوئلین کار تیم ملی ووشو در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد: یکی از بهترین اتفاقات زندگی‌ام ازدواج با مریم معماری مربی تیم ملی تالو بود، زیرا تمام پیشرفت‌ها و موفقیت‌های زندگی‌ام مدیوین  وی هستم و به اعتقاد من همسر خوب داشتن یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند است که من از آن بهره‌مند هستم.

وی در خصوص آشنایی با همسرش گفت: در سال 1384 که هر دوی ما عضو تیم ملی بودیم من از همسرم تقاضای ازدواج کردم اما به دلیل فوت پدرم و حضور در مسابقات مختلف تا سال 88 ازدواج‌مان طول کشید و حاصل این ازدواج پسرم آریوبرزن هست که در حال حاضر یک سال و نیم دارد.

وی افزود: در حالی که همسرم باردار بود در اردوی مسابقات جوانان جهان 2013 ترکیه نیز حضور داشت و همچنین وقتی یکسال داشت حدود 6 ماه در کنار مادرش در اردوی مسابقات جوانان جهان 2015 حضور داشت.

پسرم آریوبرزن با وجودی که فقط یک سال و نیم دارد اما از دوران جنینی در اردوی تیم ملی حضور دارد و مطمئنم که این شرایط در گرایش و علاقمندی وی به ورزش بسیار موثر خواهد بود.

دوئلین کار تیم ملی ووشوی کشورمان تاکید کرد: برای یک ورزشکار حرفه‌ای مناسب‌ترین زوج یک ورزشکار آن هم در سطح حرفه‌ای است زیرا فقط این دو نفر هستند که شرایط سخت اردوها را درک می‌کنند من بارها در بین دوستانم که همسران غیرورزشی داشتند شاهد بودم که به دلیل اعزام به مسابقات و اردوها دچار مشکلات بسیاری می‌شوند اما در زندگی ما نه تنها این قبیل مشکلات وجود ندارد بلکه به شدت و در تمام مراحل یکدیگر را کمک و همراهی می‌کنیم.

در خانه‌داری و بچه‌داری کم نمی‌گذارم
احمدی افزود: حمایت و همراهی ما از یکدیگر فقط به ورزش و تمرینات ختم نمی‌شود بلکه همان طور که همسرم نگران تمرینات و اردوهای من هست من نیز در خانه او را همراهی می‌کنم و هیچ کاری برای ما سخت نیست زیرا یکدیگر را به خوبی حمایت می‌کنیم به طور مثال در زمانی که همسرم در اردو هست و مسئولیت نگهداری از فرزندم و انجام کارهای خانه بر عهده من است.

دارنده عنوان نایب قهرمانی جهان در سال 2015 در پایان خاطرنشان کرد: با وجودی که ازدواج ورزش را به تمامی ورزشکاران پیشنهاد می‌کنم اما دوستان ورزشکار باید دقت کنند صرف اینکه طرف مقابلشان ورزش است انتخاب مناسبی برای ازدواج نخواهد بود و باید انتخاب‌شان با آگاهی و شناخت کافی باشد و برای انتخاب همسر باید همانند افراد عادی دقت لازم داشته باشند و بهترین فرد را که با معیارهای‌شان برای زندگی مشترک هماهنگی دارند ازدواج کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار