اختصاص 6 درصد بودجه دانشگاه آزاد به حوزه فرهنگی و دانشجویی

معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بر مبنای برنامه ششم توسعه، قرار بر این شد تا 6 درصد بودجه هر سال به حوزه فرهنگی،‌ دانشجویی و ورزشی اختصاص یابد.

دکتر طاها هاشمی معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: براساس مصوبات برنامه ششم توسعه چه در حوزه‌های ساختاری و چه در حوزه‌های محتوایی، رویکرد معاونت فرهنگی دانشگاه به طور عمده تحول در نگاه فرهنگی است.

وی ادامه داد: ابزاری که می‌تواند این تحول را در طی 5 سال آینده ایجاد نماید قطعا سرانه مطالعه محصولات فرهنگی، سرانه مشاوره در رفع مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی است که جزء برنامه‌های کلیدی و اساسی بوده که در برنامه ششم توسعه به آن توجه نشده است.

معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: برنامه ششم توسعه تدوین شده بر مبنای برنامه راهبردی است که در گذشته طراحی شده است و براین اساس مصوب شد تا 2 درصد بودجه هر سال به حوزه فرهنگی، 2 درصد برای حوزه دانشجویی و 2 درصد نیز به حوزه ورزشی اختصاص یابد که این 6 درصد با یکدیگر همپوشانی دارند و ناظر به تحولات به وجود آمده در حوزه فرهنگی، هنری،‌ اجتماعی و ورزشی است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار