محمدی: هدفم کسب طلای ریو است

ملی پوش تیم وزنه برداری جانبازان و معلولین گفت: سال گذشته در مسابقات جهانی مدال برنز بدست آوردم و هدف امسال من دستیابی به مدال ریو است.

حمزه محمدی در گفت‌و گو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: در مسابقات جهانی مجارستان و امارات در سال گذشته موفق به کسب جایگاه سوم و نشان برنز شدم و می‌خواهم در سال جدید با طلای روی رنگ مدال‌های جهانی‌ام را تغییر بدهم و امیدوارم با دعای خیر هموطنان‌ام به این موفقیت دست پیدا کنم.

وی در خصوص معطیلات نوروز گفت: برای اینکه به هدفم برسم امسال در اردوی آمادگی به سر می برم و فقط روز اول به دیدن بزرگترهای فامیل رفتم و سایر روزها زیر نظر مربیان‌ام به تمرین می‌پردازم.
دارنده نشان برنز مسابقات جهانی ادامه داد: آسیب دیدگی که در ناحیه کف سمت راستم ایجاد بود رو به بهبود است و زیر نظر پزشک تیم تمریناتم را انجام می‌دهم و امیدوارم مانند مسابقات به مدال طلا، نشود.

محمدی افزود: در اوقات فراغتم علاوه بر رشته وزنه برداری، کشتی و سنگ نوردی را نیز پیگیری می‌کنم اما هیچ علاقه‌ای به ورزش فوتبال هندارم و فقط طرفدار تیم ملی هستم و همچنین علاوه بر کتاب های درسی دانشگاه دیگر کتاب‌های علمی را نیز مطالعه می‌کنم و از مطالعه لذت می‌برم.

ملی پوش وزنه برداری در پایان گفت: سال نو را به مردم ایران تبریک می‌گویم و برای تمام بیماران آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم سالی پر از موفقیت برای همه هموطنان ام به خصوص ورزشکاران باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار