سمنان;

اسکان بیش از 15 هزار مسافر در شهرستان میامی

15 هزارو 826 مسافر و زائر امام رضا(ع) از شروع تعطیلات در این شهرستان اسکان داده شده اند

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرماندار شهرستان میامی گفت : از این تعداد مسافر 6هزارو700نفر درمراکز اسکان شهرستان و مابقی در مراکز اسکان اضطراری اعم ازحسینیه ها ،مساجد و سالن های ورزشی استقرار یافتند.
احمدقاضی گفت : به دلیل ارائه خدمات کیفی و مناسب به مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان میامی ،از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون هیچ گزارشی از نارضایتی میهمانان در مورد روند خدمات رسانی در شهر ستان میامی گزارش نشده است.
 وی تصریح کرد: با برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده تلاش می شود تا این روند در دور دوم سفرهای نوروزی نیز تداوم داشته و همچون دور نخست استقبال از مسافران با افزایش خدمات رسانی زمینه رضایتمندی مسافران و گردشگران فراهم گردد.
قاضی ضمن قدردانی از همه دست اندرکاران خدمات سفرافزود: دردورنخست سفرها بیش از20 هزارنفرازاماکن تاریخی وغرفه های نمایشگاهی بازدید نمودند که بیشترین بازدیدها از کاروانسرای میاندشت وسیاه چادرهای بین راهی وغرفه های نمایشگاهی ورودی شهرستان بوده است.
فرماندار شهرستان میامی بابیان اینکه دردورنخست سفرها حوادث جاده ای متعددی در محورمیامی - سبزوار اتفاق افتاده است، گفت: 49 مورد حادثه رانندگی در این محور گزارش شده است که ازاین تعداد40 مورد واژگونی وسایل نقلیه و 9مورد هم سایر حوادث جاده ای بوده که منجربه مجروح ومصدوم شدن 137نفرازهموطنان گردیده و5نفرهم جان باختند.
وی از بسیج تمامی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر برای ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران در شهرستان خبر داد و گفت: از آغاز ایام تعطیلات بصورت شبانه روزی از مراکز اقامتی تفریحی ،ستادهای اسکان و اماکن تاریخی شهرستان بازدیدبه عمل آمده است.
شهرستان میامی شرقی ترین شهرستان استان سمنان درمسیرجاده تهران - مشهدسالانه پذیرای میلیونهازائرومسافرمی باشد.
انتهای پیام/

برچسب ها: اسکان ، میامی ، 15هزار ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار