آبادان؛

وجود رودخانه بزرگ کارون یک فرصت مناسب برای توسعه گردشگری خوزستان

مطالبه استاندار خوزستان از دولت برای احیای رودخانه کارون یک اقدام ماندنی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سخنگوی دولت گفت: مطالبه استاندار خوزستان از جانب مردم برای احیای رودخانه کارون و توسعه خرمشهرو قرارگرفتن آن در ردیف بودجه قانون یک اقدام ماندنی بود.

محمد باقر نوبخت افزود: وجود طبیعت رودخانه کارون ایجاب می کند تا برای برخورداری از این فرصت مناسبی که در خوزستان برای مردم فراهم شده به نحو متناسب و شایسته استفاده شود.

وی گفت: پروژه گردشگری بهمنشیر شهرستان اهواز همانند سایر طرح های گردشگری در این استان پیام امید بخشی برای استفاده هرچه بهتر از رودخانه بزرگ کارون برای مردم و مسئولان این استان دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور افزود: آنچه که در برنامه ششم توسعه مورد نظر دولت بوده مبنتی بر این است که از طریق توسعه گردشگری بتواند فرصت های مناسبی برای ارایه امکانات فرهنگی و فرصت های شغلی ایجاد کند .

نوبخت گفت: بی تردید در طول سال و در ایام نوروز گردشگران زیادی برای بازدید از یادمان های شهدای دوران دفاع مقدس به خوزستان سفر می کنند .

وی در خصوص اختصاص بودجه جداگانه در برنامه ششم برای توسعه رودخانه کارون و بهسازی شهرستان خرمشهر افزود: سفر قبلی و بازدیدی که به همراه استاندار از مناطق مختلف استان داشتیم اثرات خوبی را برای این استان به همراه داشت .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.