آبادان؛

بازدیداز یادمان شهدای گمنام اندیمشک

روزانه ۶۰ کاروان راهیان نور از یادمان شهدای گمنام اندیمشک بازدیدمی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛همزمان با حضور کاروان راهیان نور در مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس هشت‌ساله استان خوزستان روزانه بیش از 60 کاروان راهیان نور از یادمان شهدای گمنام اندیمشک بازدید می‌کنند.

این کاروان‌ها با اتوبوس سفر معنوی خود را از شرق و شمال و غرب و مرکز کشور آغاز کرده‌اند و از فضای فرهنگی و معنوی این یادمان به‌نحوی مطلوب استفاده کرده‌اند.

روزانه بیش از 2 هزار نفر با حضور در یادمان شهدای گمنام اندیمشک از این مقبره و یادمان دفاع مقدس بازدید می‌کنند و تاکنون نیز بیش از 11 هزار نفر در این مقبره حضور یافته‌اند.

این یادمان دفاع مقدس که در ابتدای اتوبان اندیمشک به اهواز واقع است و مرکز تردد زائرین سرزمین نور استان خوزستان بوده و زائرین پس از حضور در این یادمان به دیگر مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خوزستان اعزام و از نزدیک با فرهنگ ایثار و مقاومت آشنا می‌شوند.

تا کنون زائرین شازند اراک، مشهد مقدس، کوهدشت، مازندران، کاشان، تهران، ایلام و دیگر شهرها و استان‌های کشور با حضور در یادمان شهدای گمنام اندیمشک با فرهنگ ایثار و مقاومت دفاع مقدس هشت‌ساله آشنا شدند.

دانشجویان و جمعی از طلاب و روحانیون شرق آسیا با حضور در این یادمان دفاع مقدس به دیگر مناطق عملیاتی دفاع مقدس هشت‌ساله اعزام شده‌اند.

نمایشگاه عکس شهدای ارتش و غرفه کودک و ایستگاه صلواتی و غرفه شهدای مدافع حرم و فروشگاه محصولات فرهنگی و کتاب از بخش‌های پیش‌بینی شده برای حضور کاروان‌های راهیان نور است.

با همکاری شبکه بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر اندیمشک، ایستگاه سلامت و غرفه سلامت و اتوبوس آمبولانسی در این یادمان برای تأمین نیاز مسافران نوروزی و زائرین سرزمین نور مستقر شده و به خدمت رسانی می‌پردازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.