یک پرنده، میهمان ویژه سخنرانی انتخاباتی برنی سندرز/ وقتی بِرنی، بِردی شد!+فیلم و تصاویر

ورود یک پرنده به محل سخنرانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا صحنه جالبی را خلق کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «گاردین،» وقتی «برنی سندرز،» نامزد انتخابات ریاست جمهوری از حزب دموکرات عصر روز جمعه در «پورتلند» -- یکی از شهرهای ایالت «اورگن» -- در حال سخنرانی بود، پرنده‌ای کوچک به محل سخنرانی او وارد شد. ورود این پرنده سخنرانی سندرز را بر هم زد و البته با تشویق بی‌امان حضار روبرو شد.

یک پرنده، میهمان ویژه سخنرانی انتخاباتی برنی سندرز/ وقتی بِرنی، بِردی شد!+تصاویر

(پرنده بسیار کوچک است و تشخیص آن در عکس کار دشواریست)

این پرنده که هنوز مشخص نیست به چه رسته جانوری تعلق دارد، به محل سخنرانی وارد شد و سپس به سوی برنی سندرز پرواز کرد. سندرز هم چند ثانیه سکوت کرد و به پرنده لبخند زد.

یک پرنده، میهمان ویژه سخنرانی انتخاباتی برنی سندرز/ وقتی بِرنی، بِردی شد!+تصاویر

در نهایت پرنده، بدون توجه به هیجان حاکم بر مکان سخنرانی، محل را ترک کرد. سندرز نیز سپس از فرصت استفاده کرد و گفت: «فکر می‌کنم در این اتفاق نوعی نماد نهفته است. می‌دانم که ممکن است شباهت چندانی وجود نداشته‌باشد، اما این پرنده در واقع یک کبوتر است که از ما صلح جهانی را طلب می‌کند.»

یک پرنده، میهمان ویژه سخنرانی انتخاباتی برنی سندرز/ وقتی بِرنی، بِردی شد!+تصاویر

همین ماجرا باعث شد کاربران شبکه های اجتماعی به طنز، برنی سندرز را «بِردی سندرز» خطاب کنند. (بِرد در انگلیسی به معنای پرنده است)

یک پرنده، میهمان ویژه سخنرانی انتخاباتی برنی سندرز/ وقتی بِرنی، بِردی شد!+تصاویر

برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
در جواب نظر اقای ناشناس که از جانب خدا حرف میزنه .
آقای محترم چرا تخیلات ذهنیتو به خدا مربوط میکنی .
آیه ی قرآن که افرادی که قرآنو تفسیر به رای میکنن لعنت کرده خوندی آیا ؟
چرا امثال شما منتظر فرود عذاب برای دیگرانید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
بسم الله
به نام خداوتد بخشنده مهربان
خداوند اینچنین پیام ها را به انان می رساند ولی انان کور هستتد واز انجای که ان پرنده حامل پیغام از طرف خداوند بود است ولی انان دانستند وقع قع می خندیدند ودست می زدند وچون این پیام روز جمعه بود در قران یکی از ایات چنین بیان شود است که روزی که ما یکی از جنبنده های در زمین را برای انان بفرستیم نشانه رستاخیز برای ان قوم است واگر روزی که ان جنبنده به سخن دربیاید پایان زمین وروز رستاخیز است ولی انان نمی دانستند ودست می زداند انان به عجیب بودن پرند اگاه شوداند ولی پیام ان را نگرفتند اری رستا خیز برای امریک بپا شوداست ولی انان نمی دانند واز ان ایه که دیروز امد است روزی است که روز دیگر بدنبال ان نیست وانان به زودی فردا را نخواهند دید ومسلما اولین کشور که نابود می شود در روز رستاخیز قومی امریکا است ودر ایه که دیشب هم یک اشاره به اتش سوزی. شوداست وحال کانزاس دارد می سوزد مسلما خداوند بخشی را نشان می دهد تا درس عبرت باشد برای ایندگان وهیچ کسی نمی تواند از دست قدرت خداوند بیرون برود . الله
آخرین اخبار