فیلم‌های جشنواره فجر رونقی به گیشه سینمای سال 95 نمی‌دهند

مسعود ردایی گفت: فیلم‌های کمدی نشان دادند که بخش اعظمی از فروش سینمای ایران را به خود اختصاص می‌دهند.

مسعود ردایی، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در خصوص بررسی عملکرد سینمای سال 94 به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاید فیلم‌های حاضر در جشنواره سی و چهارم فجر از لحاظ محتوا خوب باشد اما فکر نمی‌کنم از لحاظ گیشه رونقی به سینمای سال 95 بدهد.

تهیه کننده سریال «بیمار استاندارد» ادامه داد: امیدوارم با ساخت فیلم‌های «جو گندمی» و دیگر فیلم‌هایی با موضوع کمدی که همیشه ثابت کردند فروش گیشه سینمای ایران را تضمین می‌کنند و قاعدتا جشنواره‌ای نیستند و ممکن است در طول سال تولید شود، رونقی دوباره به سینمای ایران بدهیم.

وی افزود: امیدوارم در سال 95 سینما رونق بیشتری بگیرد و شاهد آشتی هر چه بیشتر مخاطبان و سینما باشیم از طرفی فعالیت سینماگران در همه زمینه‌ها مستمر شود و در کل شاهد رفع مشکلات سینما یکی پس از دیگری باشیم.

ردایی درخواستش را به عنوان سینماگر از مدیران فرهنگی در خصوص پیشرفت سینمای 95 اینگونه بیان کرد: درست است که مدیران فرهنگی معیارها و شاخصه‌های خودشان را دارند اما باید به تقاضاهای هنرمندان و سینماگران توجه بیشتری کنند و آنها را در مراکز تصمیم‌گیری‌های نهاد فرهنگی مطرح کنند، در اصل باید تعاملی بین مسئولان، تصمیم‌گیرنده‌ها و هنرمندان صورت بگیرد.

این تهیه کننده تعطیلات نوروزی خود را در تهران و در راستای تولید سریال «بیمار استاندارد» می‌گذراند. او برای همه مردم ایران، مطبوعات، خبرنگاران و هنرمندان سالی پربرکت و در پناه امام زمان (عج) آرزو  کرد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار